Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3342335
Ik vond het ook leuk. Prachtig paar. Ook die artiesten b.v. En Prins Charles valt me zo mee! Van de week had ik hem ook al gezien op TV. Zo charmant en hoffelijk. Koningin Elizabeth II vond het maar een lange aangelegenheid, zo te zien. Prins Philip doorstond het beter. Op zijn leeftijd (96) en pas nog een nieuwe heup gekregen. Mooie oude "Rolls" gezien. Ik vond wel die Nederlandse commentatrice ergerlijk.
#3342336
Lizzy schreef:Wat vond je ervan?

Ik vond het leuk! Ik heb ook erg genoten van bisschop Michael Bruce Curry. Heerlijk, zo'n speech bij die toch nog steeds wel rete stijve omgeving als het Engels koningshuis :biggrin2:
Jaaaa, geweldig, onze Father Michael! Stond daar te swingen terwijl de Engelsen hun stiff upper lips stevig op hun stiff lower lips moesten klemmen om te voorkomen dat hun uitpuilende ogen in hun mond verdwenen! ;D Toegegeven, de preek had wel iets korter gemogen, maar het was entertainend om naar de kijken ("Don' worry, we're gonna get y'all married" - wahaha!).

Verder vond ik het erg veel God dit en God dat, en veel love love love. 90% van de aanwezigen is bij het verlaten van de kerk God alweer vergeten, de predikanten incluis, vermoedelijk. Maar goed, hoort erbij.

Het gospelkoor leverde mooi werk af maar ik had wel een paar flinke uithalen en van die beroemde meerstemmige gospelklanken willen horen.

Als de dienst één ding liet zien, was het het enooorme verschil tussen aristocratisch Britain en de aanwezige Amerikanen. Je zag de Engelse elite verbijsterd kijken af en toe, naar al dat gebrek aan besef van tradities en protocol. O, en dan het onfatsoen van Charles, die in zijn kruis zat te krabben or some such thing terwijl zoonlief zijn bruid aan het ringen was. Echt, die Charles wordt me steeds minder sympathiek. :-X
#3342337
Jaaaa!!!!!
En bij de BBC. Die waren om 10.00 al bezig :)

Heb genoten van de Amerikaanse bisschop die en passant refereerde aan Dr King en de slavernij, gevolgd door het gospelkoor. Wow!
De blikken van de Windsors waren zeer vermakelijk :biggrin2:
De kinderen waren te schattig. Vooral die jongetjes die de sleep vasthielden.
En haar moeder :smitten:

Heb me wel geërgerd aan Catherine dr outfit. Naar mijn mening toch echt te wittig voor een trouwerij.

En George & Amal mogen door als best geklede gasten wat mij betreft
#3342338
Anne in Zweden schreef:Jaaaa, geweldig, onze Father Michael! Stond daar te swingen terwijl de Engelsen hun stiff upper lips stevig op hun stiff lower lips moesten klemmen om te voorkomen dat hun uitpuilende ogen in hun mond verdwenen! ;D Toegegeven, de preek had wel iets korter gemogen, maar het was entertainend om naar de kijken ("Don' worry, we're gonna get y'all married" - wahaha!).

Verder vond ik het erg veel God dit en God dat, en veel love love love. 90% van de aanwezigen is bij het verlaten van de kerk God alweer vergeten, de predikanten incluis, vermoedelijk. Maar goed, hoort erbij.

Het gospelkoor leverde mooi werk af maar ik had wel een paar flinke uithalen en van die beroemde meerstemmige gospelklanken willen horen.

Als de dienst één ding liet zien, was het het enooorme verschil tussen aristocratisch Britain en de aanwezige Amerikanen. Je zag de Engelse elite verbijsterd kijken af en toe, naar al dat gebrek aan besef van tradities en protocol. O, en dan het onfatsoen van Charles, die in zijn kruis zat te krabben or some such thing terwijl zoonlief zijn bruid aan het ringen was. Echt, die Charles wordt me steeds minder sympathiek. :-X
Weet je zeker dat je Charles tijdens de ringen hebt zien krabben?? Ik heb het niet gezien en zag het ook niet terug op youtube:



Maar verder vind ik dat een ontzettende onsympathieke l*l, altijd al gevonden. Ik heb serieus wel eens gedacht dat Harry niet van hem kon zijn.

Hahahaha, en dat verschil is inderdaad zoooo groot en dat was zooooo grappig ;D ;D ;D
#3342339
Lizzy schreef:Weet je zeker dat je Charles tijdens de ringen hebt zien krabben?? Ik heb het niet gezien en zag het ook niet terug op youtube:



Maar verder vind ik dat een ontzettende onsympathieke l*l, altijd al gevonden. Ik heb serieus wel eens gedacht dat Harry niet van hem kon zijn.

Hahahaha, en dat verschil is inderdaad zoooo groot en dat was zooooo grappig ;D ;D ;D
Nee, dat was een dramatische interpretatie van mijzelf. :biggrin2: Maar hij zit wel naar ergens tussen zijn knieën te kijken, totaal ongeïnteresseerd in het feit dat Harry Meghan een ring omdoet. Je kunt als vader van de bruidegom toch op zijn minst op het moment suprême even opkijken van je overige beslommeringen. >:(
#3342340
jannie.van-mastrigt schreef:Ik vond het ook leuk. Prachtig paar. Ook die artiesten b.v. En Prins Charles valt me zo mee! Van de week had ik hem ook al gezien op TV. Zo charmant en hoffelijk. Koningin Elizabeth II vond het maar een lange aangelegenheid, zo te zien. Prins Philip doorstond het beter. Op zijn leeftijd (96) en pas nog een nieuwe heup gekregen. Mooie oude "Rolls" gezien. Ik vond wel die Nederlandse commentatrice ergerlijk.
Ik vond Queen Elizabeth er wel echt prachtig uit zien :smitten:

Maar ja, ze is ook wel een oud wijffie he, eigenlijk :biggrin2:

Die oude Rolls was inderdaad prachtig!!!!

Maar serieus, vindt/vond je Charles meevallen?
#3342341
pluk schreef:Jaaaa!!!!!
En bij de BBC. Die waren om 10.00 al bezig :)

Heb genoten van de Amerikaanse bisschop die en passant refereerde aan Dr King en de slavernij, gevolgd door het gospelkoor. Wow!
De blikken van de Windsors waren zeer vermakelijk :biggrin2:
De kinderen waren te schattig. Vooral die jongetjes die de sleep vasthielden.
En haar moeder :smitten:

Heb me wel geërgerd aan Catherine dr outfit. Naar mijn mening toch echt te wittig voor een trouwerij.

En George & Amal mogen door als best geklede gasten wat mij betreft
Ja, ik vond dat dus ook echt geweldig, ook die referentie aan Dr. King. En dat koor :smitten:

Die jongetjes waren echt adorable, die de sleep vast hielden. Zoooo serieus namen zij hun taak!

Iedereen is zo weg van Catherine, maar ik vind haar ook beetje minzaam kijken de hele tijd :-\

Ik vond die Victoria en David zo begrafenisachtig gekleed....?
#3342342
Anne in Zweden schreef:Nee, dat was een dramatische interpretatie van mijzelf. :biggrin2: Maar hij zit wel naar ergens tussen zijn knieën te kijken, totaal ongeïnteresseerd in het feit dat Harry Meghan een ring omdoet. Je kunt als vader van de bruidegom toch op zijn minst op het moment suprême even opkijken van je overige beslommeringen. >:(
;D ;D ;D ;D ;D ;D . Ik heb wel 10 keer zitten kijken of ik het ook zag ;D ;D ;D ;D . Maar inderdaad, volstrekt ongeïnteresseerd. Toch vond ik het wel heel wat dat hij haar naar Harry bracht. Z'n kleine pluspuntje van vandaag. Heel klein.
#3342343
Anne in Zweden schreef:Nee, dat was een dramatische interpretatie van mijzelf. :biggrin2: Maar hij zit wel naar ergens tussen zijn knieën te kijken, totaal ongeïnteresseerd in het feit dat Harry Meghan een ring omdoet. Je kunt als vader van de bruidegom toch op zijn minst op het moment suprême even opkijken van je overige beslommeringen. >:(
Die Catherine kijkt trouwens ook niet een keer hun kant op.....
#3342347
Lizzy schreef:
Ja, ik vond dat dus ook echt geweldig, ook die referentie aan Dr. King. En dat koor :smitten:

Die jongetjes waren echt adorable, die de sleep vast hielden. Zoooo serieus namen zij hun taak!

Iedereen is zo weg van Catherine, maar ik vind haar ook beetje minzaam kijken de hele tijd :-\

Ik vond die Victoria en David zo begrafenisachtig gekleed....?
David droeg morning coat volgens mij. Droegen wel meer mannen en past ook bij de gelegenheid. Vic dr jurk was prachtig en had met een stralende lach prima gekund. Maar omdat ze zo chagrijnig kijkt wordt t meer een begrafenis look.

Vraag me wel af waar de link zit? Want ze waren ook al op de bruiloft van William.

Edit: google zegt dat David is 'best mates' met William en Harry.
#3342386
pluk schreef:Jaaaa!!!!!
En bij de BBC. Die waren om 10.00 al bezig :)

Heb genoten van de Amerikaanse bisschop die en passant refereerde aan Dr King en de slavernij, gevolgd door het gospelkoor. Wow!
De blikken van de Windsors waren zeer vermakelijk :biggrin2:
De kinderen waren te schattig. Vooral die jongetjes die de sleep vasthielden.
En haar moeder :smitten:

Heb me wel geërgerd aan Catherine dr outfit. Naar mijn mening toch echt te wittig voor een trouwerij.

En George & Amal mogen door als best geklede gasten wat mij betreft
Maar als het protocol niet meer zo belangrijk is mag die outfit toch ook wel? Het was trouwens iets waarin ze al een aantal malen eerder was gesignaleerd, dus al een beetje afgedragen ;) ;) :biggrin2: .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door