Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3342325
:biggrin2: :biggrin2:

Van mijn moeder gehad :D :D
En lief dat ie is
En natuurlijk heb ik die vlam zelf uitgezocht ::)
En ik kreeg lekker veel jammie ook in die winkel :D
Er liepen drie verkopers , en ik heb lekker met hun allemaal gekroeld , en ze gaven me allemaal jammie
Naa daar wil je dan toch best mooi voor gaan zitten , en een poot geven en laten zien dat je heul erg lief bent ::)
pop 031.JPG
pop 031.JPG (3.59 MiB) 2821 keer bekeken



pop 042.JPG
pop 042.JPG (3.66 MiB) 2820 keer bekeken
pop 027.JPG
pop 027.JPG (3.55 MiB) 2820 keer bekeken
Door smulpaap
#3342362
Ze is zo braaf wat dat betreft :biggrin2: Slopen doet ze niet
14 maanden geleden kwam ze hier , met knuffel poes . Die leeft ook nog steeds
Maar zo nu en dan een nieuwe knuffel stelt ze wel op prijs
Ze stond net al met haar nieuwe vlam in haar snater bij de trap om te ""vertellen "" dat de nieuwe vlam mee moet als we naar bed gaan :P :biggrin2:
Door - pien -
#3342387
smulpaap schreef:Ze is zo braaf wat dat betreft :biggrin2: Slopen doet ze niet
14 maanden geleden kwam ze hier , met knuffel poes . Die leeft ook nog steeds
Maar zo nu en dan een nieuwe knuffel stelt ze wel op prijs
Ze stond net al met haar nieuwe vlam in haar snater bij de trap om te ""vertellen "" dat de nieuwe vlam mee moet als we naar bed gaan :P :biggrin2:
Ooo geweldig ;D ;D ;D

Ik kan hier best jaloers op zijn met 3 honden waarvan maar 1 van knuffels houdt en dan nog alleen 'meneer Eend', andere vindt hij niet boeiend :-\
Maar hij heeft wel andere streken ;D
Door smulpaap
#3342390
- pien - schreef:Ooo geweldig ;D ;D ;D

Ik kan hier best jaloers op zijn met 3 honden waarvan maar 1 van knuffels houdt en dan nog alleen 'meneer Eend', andere vindt hij niet boeiend :-\
Maar hij heeft wel andere streken ;D


En we hadden een ritueel hoor :biggrin2: Er ligt een 1 pers.dekbed op mijn 2 pers. dekbed
Want Russels en dekbedden ::)
Normaal duurt het al even voordat de taart goed ligt , het dekbed moet altijd in de juiste vorm
En dan duik je er helemaal onder , maar ja . Als er dan nog iemand is die goed moet liggen :P :biggrin2:
Maar daarna was er rust en hebben ze heerlijk geslapen samen

En met de vorige draken was Noa de enigste die lief met een knuffel lag
De rest had er altijd andere plannen mee
Door - pien -
#3342461
smulpaap schreef:En we hadden een ritueel hoor :biggrin2: Er ligt een 1 pers.dekbed op mijn 2 pers. dekbed
Want Russels en dekbedden ::)
Normaal duurt het al even voordat de taart goed ligt , het dekbed moet altijd in de juiste vorm
En dan duik je er helemaal onder , maar ja . Als er dan nog iemand is die goed moet liggen :P :biggrin2:
Maar daarna was er rust en hebben ze heerlijk geslapen samen

En met de vorige draken was Noa de enigste die lief met een knuffel lag
De rest had er altijd andere plannen mee
Jaaa, er helemaal onder ;D
Rocco hannest zich altijd onder de deken die ik op de stoel heb zodat die een beetje haarvrij blijft...weinig kans ::) Als ik 'm kwijt ben ligt hij er helemaal in gedraaid :D
En dat gedoe soms voordat meneer goed ligt, soms moet lakei Pien even helpen ::) :biggrin2:, zodat hij er helemaal onder kan.
Door Nikass
#3342517
Wat een droppie :)


Ik had vroeger een speelgoed doos. Met een heleboel knuffels. Ik maakte ze nooit stuk, nou ja, harde oogjes en neusjes moesten er soms wel af... maar na het spelen ruimde ik alles weer in de doos, en zo had ik al mijn mooie knuffels altijd bij elkaar.

Maar ja toen kwam het kleine slopertje bij ons wonen en toen was het uit met de pret. Mijn speelgoed werd niet alleen in een mum van tijd stuk gemaakt, het verdween ook in het maagje van het slopertje, dus toen moest het maar weg helaas ::)
20131203_210810.jpg
20131203_210810.jpg (780.81 KiB) 2526 keer bekeken
Bijlagen
20131203_210747.jpg
20131203_210747.jpg (768.81 KiB) 2525 keer bekeken
Door smulpaap
#3342532
Nikass schreef:Wat een droppie :)


Ik had vroeger een speelgoed doos. Met een heleboel knuffels. Ik maakte ze nooit stuk, nou ja, harde oogjes en neusjes moesten er soms wel af... maar na het spelen ruimde ik alles weer in de doos, en zo had ik al mijn mooie knuffels altijd bij elkaar.

Maar ja toen kwam het kleine slopertje bij ons wonen en toen was het uit met de pret. Mijn speelgoed werd niet alleen in een mum van tijd stuk gemaakt, het verdween ook in het maagje van het slopertje, dus toen moest het maar weg helaas ::)

20131203_210810.jpg


Oh jeetje >:( Wat jammer is dat toch zeg :biggrin2:
Door Nikass
#3342591
Ja jammer, maar gelukkig ravotten ze met elkaar, dat is ook heerlijk ;)
Maar superfijn dat jouw lieve kleine wel lekker met leuke knuffeltjes kan spelen. Het ziet er altijd zo schattig uit hè!
Door smulpaap
#3342610
Nikass schreef:Ja jammer, maar gelukkig ravotten ze met elkaar, dat is ook heerlijk ;)
Maar superfijn dat jouw lieve kleine wel lekker met leuke knuffeltjes kan spelen. Het ziet er altijd zo schattig uit hè!
Ja , samen ravotten is ook een feestje toch ? ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3342806
Wat lief! :)
Hier zijn ze ook dol op knuffels, alleen moeten de oogjes er wel af.. En knuffels zijn leuk om samen mee te spelen, dus er sneuvelen er wel wat, maar dat mag hier ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door