Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3342060
Hai!

Ik vraag me af wat jullie ervaring is: Diza (wetterhoun) werd pas loops na haar 1ste levensjaar. Volgens mij werden haar zussen dit al rond 7 maanden. Zij aten allemaal geen vers.

Nu is Emy (ook een wetterhoun) bijna 1 jaar, en je raadt t al, nog niet loops geweest. Haar brokkenzussen werden dit al rond de 7 maanden.

Ik weet dat honden langzamer en langer groeien op vers vlees dan met brokken.
Zou het ook invloed hebben op het ‘volwassen’ worden?
Door Elvira
#3342062
mijn 2 eerste honden waren teven en kregen destijds brokken. Beide waren ouder dan 1 jaar toen ze loops werden (ik denk ongeveer 13 maanden). De honden die ik nu heb en vers krijgen zijn reuen, dus van hun geen informatie over loopsheid. ;)
Door Lizzy
#3342063
Ik weet het verschil niet omdat al mijn teven vers eten. Ik weet wel dat geen van mijn teven echt laat was met de 1ste loopsheid. Allemaal ruim voor de 12 maanden. Ik zou het op moeten zoeken maar ik geloof Fritzi en Frou zelfs rond de 8 a 9 maand.
Door TomsBorders
#3342173
Kaya: 11 maanden + 4 dagen
Lynn: 1 jaar + 4 maanden - 6 dagen
zelfde vader, beide op vlees groot gemaakt (Kaya wel n tijdje geperste brok + KVV)
Niet echt data om statistiek op te bedrijven maar toch.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3342187
Leuk om jullie reacties te zien. Het wisselt nogal zie ik.
Wetters hebben trouwens de eigenschap om 1x per jaar loops te worden. Als je geen nest wilt is dat heel fijn.
Diza houdt zich daar keurig aan, ‘ns kijken hoe Emy het gaat doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door