Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3341894
Pauline schreef:Kijk dat ziet er geweldig uit!! Wat rustig en bedaard, heerlijk.

Joris heeft bijna 4 jaar bij tijd en wijle mank gelopen, ik heb er wat mee gedokterd, pffffff. Voor twee weken terug heeft zijn fysio, inmiddels klaar met haar opleiding chiropractie, zijn schedel, atlas en axis behandeld en (je raad het al), nagenoeg niet meer mank!! Loepzuiver loopt hij niet, maar dat kan ook niet meer (artrose in schouder). Hij loopt wel weer vlot en met plezier en daar hebben we het voor gedaan. Ik kan dus heel goed begrijpen dat je blij met met verschillende disciplines.
Wat super Pauline, dat hij beter loopt! Ongelofelijk he, wat zo'n behandeling kan doen!!!

Ja, ik erg blij dat ik bij Anneke terecht kan.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3341899
Ik moest wel even lachen toen ik het topic opende
'Linga's loopplank'..... en wat zie je op het stilstaande plaatje.... Linga naast een ladder :o
Ik dacht even dat jullie haar geleerd hadden de ladder op te lopen zodat ze de ramen kan wassen :biggrin2:

Maar super mooi gemaakt en fijn dat ze er zo goed over heen loopt, scheelt toch een hoop extra belasting als ze zo geleidelijk de verhoging kan nemen
Door Lizzy
#3341905
Ina schreef:Ik moest wel even lachen toen ik het topic opende
'Linga's loopplank'..... en wat zie je op het stilstaande plaatje.... Linga naast een ladder :o
Ik dacht even dat jullie haar geleerd hadden de ladder op te lopen zodat ze de ramen kan wassen :biggrin2:

Maar super mooi gemaakt en fijn dat ze er zo goed over heen loopt, scheelt toch een hoop extra belasting als ze zo geleidelijk de verhoging kan nemen
Hahahahaha ;D ;D ;D ;D

Zou best lekker zijn, als m'n honden een beetje mee zouden kunnen participeren in het huishouden :biggrin2: . Al was het alleen maar dat ze hun eigen rotzooi op zouden ruimen :biggrin2:
Door Lizzy
#3341954
Cindy de Wolf schreef::thumbup: :thumbup: dat ziet er echt toppie uit. En ach over hoe huizen eruit zien...mensen denken hier ook echt :uglystupid2:
Hahahaha ;D ;D ;D . En dan zie je ons denken "tell somebody who cares ::) " :biggrin2:
Door smulpaap
#3341955
Cindy de Wolf schreef::thumbup: :thumbup: dat ziet er echt toppie uit. En ach over hoe huizen eruit zien...mensen denken hier ook echt :uglystupid2:
Ach ja , dat is met zoveel dingen zo . Vriezers ? Voor de honden ?
Ruimte gemaakt , voor een stoel voor de honden ?
Reisleider zijn om een paar bejaarden te vermaken in een kar ? Nou als ie niet zo ver meer kan dan blijft ie bij de deur hoor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door