Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341218
Je hebt hotspots :o :o :o

:-X :-X :-X
Kwam vanmorgen beneden, Oli om me heen dansen, handjes happen, geheel normaal, zie ik Fozzy liggen en die reageert niet eens, normaal komt ie ook aangerend nl. Zeg zijn naam en hij keek alleen maar op. Nou eerst Maci nog begroeten en daarna kijken. Hij lag er ook wat verkrampt bij, ik was even bang dat ie heel veel pijn had aan zijn ED of zo. Zijn oksel voelde ook warm, maar zijn oren dus ook, verder kijken, sodeju.
Binnenkant van zijn been was helemaal nat en opgezwollen en de geur :-X :-X :-X Kregen hem zelf ook niet op zijn rug. Maar goed gezien de geur en opgezwollenheid moesten we toch naar de DA. Degene hier is dicht op zaterdag. In Sittard wachten ze je hier op met de verdovingspuit >:(
Van andere klinieken wist ik het ook niet...toch maar Eersel gebeld en hoewel ze eigenlijk vol zaten mochten we toch langskomen. Hem daar gevloerd en toen kwam het tevoorschijn, binnenkant been, ballen en een stuk van de buik :o :o :o
Nog nooit zo'n grote en stinkende gezien.....
Moest ook nog eens geschoren worden , heeft dat allemaal super laten gebeuren.
Nou alles schoon en ik ga ook zelfs graag de AB geven. Dat zijn een hoop pillen per dag, dus maar wat extra kaas gaan halen zo.
Hij is echt heel zielig nou, doet hem echt zeer. Energie levels sub zero .

En zometeen maar de auto met dettol uitwassen ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341224
Ja bizar.

Oorzaak? Tja ... een teek? Grashaar, steekvlieg? Ander object van irritatie?
Is geen hond met huidproblemen of jeuk dus, dus moet iets externs het getriggerd hebben.
Door Lizzy
#3341226
Kaio schreef:Ja bizar.

Oorzaak? Tja ... een teek? Grashaar, steekvlieg? Ander object van irritatie?
Is geen hond met huidproblemen of jeuk dus, dus moet iets externs het getriggerd hebben.
Ja, dat kan eigenlijk niet anders dan.... Allemachtig, ik vind het zo sneu :'( . En ja, op zo'n moment ben je blij dat AB bestaat en je het geven kan :-X . Krijgt hij nu ook NSAID?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341228
Hij heeft een injectie gehad.

Verder geen pijnstillers mee.
Maar zou het wel moeten heb ik standaard carprofen in huis liggen en kan ik dan bijhalen hier bij de DA als het nodig mocht zijn.
Gebruikersavatar
Door kira
#3341231
De ziel. Ik heb na telefonisch overleg bij grote beer bij een startende spot die ik tijdig ontdekte onder de staart metacam of novacam gegeven remt ontsteking en demt de pijn. Als hij normaliter tegen iets ontstekingsremmende pijnstiller kan geven lijkt mij.
Door El_Kato
#3341251
Ach gos zeker nu met dat warme broeierige weer, zal niet meehelpen denk ik :-\ Zo sneu en zo irritant dat je niet weet wat het veroorzaakt :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door