Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3341111
Mijn George wordt zondag 15 maar is nog een vrij fitte dame. Dat bleek vanmorgen maar weer. Ze mocht in de tuin een gedroogd pensje eten terwijl ik de pup in de puppyren zette en tot kalmte maande, want die had een dolle bui. Terwijl ik dat deed hoorde ik hard geblaf en zag nog net George tussen de schutting en de heg door de tuin van de buurvrouw instormen, waarschijnlijk achter een kat aan. Ik kon niet tussen de schutting en de heg door, met geen mogelijkheid. Tegen beter weten in roep je dan nog hard naar je hond - ze is stokdoof - en er viel ook wel een gvd, maar het hielp natuurlijk niks. De buurvrouw werkt en is altijd pas laat thuis, hoe ging ik dit oplossen.....paniek! Toen zag ik dat de poortdeur tussen de garage en het huis openstond, dus George kon doorlopen naar de straat...........superpaniek!!!
Ik kan niet echt rennen met mijn kapotte gewrichten en heupprothese maar ik wist toch nog een aardige snelheid te ontwikkelen. Door de kamer, de hal in, deur uit en met een enorme klap achter me dicht, de oprit af, de stoep over, de oprit van de buurvrouw op............en daar kwam 12 meter verderop, doodgemoedereerd en zo'n beetje fluitend George net de poort uit. Keek me nog aan met een blik van : Mam, wat doe jij hier nou zomaar? Hyperventilerend stond ik even later weer binnen, met een triomfantelijk oudje in mijn armen. Wat een avontuur hè, Mam?
De meisjes mochten nog even samen los om een knabbeltje te eten. Dat ging de hele week al goed maar met de hyperdag van de pup liep het na de knabbels helemaal mis. Ze was zo druk dat ze door de bejaarde dame flink te grazen werd genomen, die verbeeldde zich misschien wel stiekem dat ze die kat te pakken had. Gemoederen gesust, iedereen geknuffeld, pup in de ren en toen ben ik even op de bank gaan zitten. Heb nog met het metertje dat je op je vinger kunt zetten mijn hartslag gecontroleerd. Die was 93, terwijl die bij mij als ik ga zitten normaal gesproken 45 is.
Ik heb er maar een borreltje op genomen........om kwart voor 12 zat ik al aan een glaasje Weduwe Joustra!!!!
Laatst gewijzigd door Tanna op vr 11 mei 2018, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#3341116
Herkenbaar ..... Terrier ::) :biggrin2:

Hier ook eens een bejaarde gehad , wilde haren waren er vanaf . Maar .... dan zie je een onweerstaanbare kat ( katten waren al jaren niet boeiend meer )
Die kat ging dus eerst de boom in en sprong vervolgens op een hoge schutting . Om daarna een tuin in te gaan
De taart was door een hele kleine struik verdwenen om zo die tuin in te kunnen
Ik wist dat die mensen een vijver hadden , en mijn oude taart had best wat artrose en haar zicht was ook niet zo best meer
Mensen niet thuis , ik kon onmogelijk in die tuin komen . Toch maar naar de andere buren , ladder gehaald om zo over die schutting heen te komen ....
En waar ik al voor vreesde , de oude taart spartelde dus in die vijver . Kon er zelf dus niet meer uitkomen :-X

En ... proost :biggrin2: :-*
er staan koppen op hoor , op die monsters ::)
#3341129
Ronald schreef:Pffff.... en dan denk je je handen vol te hebben aan een pup ::)

Proost!
;D ;D ;D ;D , ja precies!

Maar hee, hartkleppen zijn inderdaad weer getest zeg :-X . Dit is echt paniek ja :-X . Godzijdank goed afgelopen. Ik vind dat je een stevige neut verdient!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door