Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3341074
tt-tjes schreef:Ik ben blijkbaar errug ongeduldig. Wilde het net in ijsblokzakjes gaan doen en nu is het wel gelei. :D
Dus in bakjes ipv zakjes.

Ik had vanalles. Heupstukjes, schouderbladen, allemaal lam. En dan 3 schenkels van rund.

Hoeveel mogen ze er per dag van hebben?
Mooi dat het gelukt is :thumbup:
Ik vries het in in een flexibele ijsblokjesvorm (ik krijg de blokjes dan makkelijk er uit), en dan verzamelen in een zakje, dan kan ik zoveel pakken als ik nodig heb.
Door Lizzy
#3341163
tt-tjes schreef:Volgende pan staat al weer op het vuur. Dit keer met kippevleugeltjes en runderknoest.
Ik ben benieuwd hoe deze gaat worden. Het is voor jezelf trouwens ook heel gezond. Ik vind het qua bone broth echt jammer dat ik vegetariër ben. Bij gewricht en gewrichtskapsel problemen schijnt het ook erg goed te werken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3341265
tt-tjes schreef:Ik ga het echt niet proberen. Vind het vreselijk stinken.
Wat vind je er aan stinken?

Hier ruikt het gewoon naar bouillon of soep. Misschien is het de diersoort die gebruikt wordt? Kan me voorstellen dat lam/schaap of wild sterker ruikt dan kip.
Door tt-tjes
#3341684
Denk dat het aan de combi azijn / bouillon ligt. Normaal zonder azijn ruikt bouillon trekken lekker.
Voor de 2e ronde rund en kip gedaan. Maar stinkt net zo erg als de lamsbotten
Door tt-tjes
#3341685
pearlsofpassion schreef:Ja, hoe eet je dat dan?
Niet :-X wordt van de lucht al niet goed dus dat stop ik dan niet in mijn mond ;)

Pan staat nu in de koelkast. Nu maar hopen dat het ook gelei wordt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door