Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3341716
Pfffff.... ze kunnen veel zeggen over de winnende kip , maar feit is wel dat het liedje blijft hangen
Ik lag vannacht voordat ik in slaap viel nog gewoon dat vreselijke liedje na te neuriën :help:


Wij hebben ook weer unaniem besloten om volgend jaar niet meer te kijken..... zoals we elk jaar doen de laatste 10 jaar.... en toch kijken we elke keer weer :-[

Niet meer de nationale contest, die kan me gestolen worden
En ik kijk of luister ook niet de deelnemende liedjes voor die tijd, ik zie alles alleen op de avonden zelf..... dan duurt het me al lang genoeg
#3341733
Mandarijn schreef:Tot volgend jaar!! Ik heb dat al een paar keer geroepen de laatste jaren en toch kijk ik elk jaar, ondat ik hoop dat ze nu eens voor kwaliteit gaan de jury en televoters. Maar elk jaar trap ik erin
Ja ik blijf er ook elk jaar intrappen :biggrin2:
#3341743
Lizzy schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maar serieus, dit is voor het eerst in 10 jaar dat ik weer kijk. En dan krijg je zo'n uitslag... Dat motiveert niet echt om volgend jaar weer te kijken. OK, tenzij wij hier weer gezellig met elkaar aan de drank gaan :biggrin2:
Doen we!!
#3341745
eelke schreef:Ik vind juist het gedoe eromheen leuk. Als ik goede muziek wil luisteren zet ik wel een cd'tje op ;)
Ja dat is ook zo inderdaad. Voor de goede muziek hoef je niet te kijken. En als er af en toe wel iets leuks voorbij komt is dat meegenomen. Die hele poppenkast eromheen is juist zo leuk (zeker als je met een paar anderen kijkt) Dus volgend jaar ben ik zeker weer van de partij :biggrin2:
#3376615
Het is nu ook alleen voorbeschouwing met bekende Nederlanders die analyse geven (wat ik stiekem leuker vind dan halve finale zelf).

Cyprus heeft vrijwel zelfde nummer als vorig jaar.
België valt niet echt op.
Portugal denk ik alleen maar 'waar kijk ik naar'
Montenegro heeft wat 'feel good' waardoor hij pakkend is.
IJsland :o
Estland heeft wel lekker hapje :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door