Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3340164
:smitten:
IMG_0737[1].JPG
IMG_0737[1].JPG (585.92 KiB) 1741 keer bekeken
Lief he?

Fritzi is zo goud gelukkig dat de picknick-tafel weer in de achtertuin staat! We hadden 'm voor gezet, om 's avonds laat in de voortuin nog lekker een wijntje te kunnen drinken. Maar we zitten er nooit. Dus vandaag weer terug in de achtertuin en binnen 1 nano seconden lag Fritzi erop. Ze is zooo schattig!

En haar nagels zijn te lang, ik weet het :biggrin2:

Maar moest het even laten zien. Waar picknicktafels als niet goed voor zijn he Fritzi! Nu dus maar weer koffie en ontbijt aan de picknicktafel en slempen achter in de tuin :biggrin2:
#3340166
nikèdog2000 schreef::-* :-* :-*
volgens mij zijn de nagels niet te lang
Denk ik ook niet. Die van Kruim zijn nog langer (heb ze nu zelf ff ingekort ivm uitgesteld bezoek trimster door die k*tparasiet) maar dan nog zijn ze langer dan die van Fritzi... Én zwart :D dus vallen lekker op...
En ja, wat kun je onmogelijk veel van je viervoeter -en alle gekke gedragingen- houden :-*
Aan de andere kant: Spoiler vindt t ook heel normaal om een hoge plek op te zoeken. Je kan maar beter alles zien toch? :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door