Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3339202
IMG-20180421-WA0002.jpg
IMG-20180421-WA0002.jpg (118.69 KiB) 1989 keer bekeken
dit mooie meisje wordt grote zus
Door Tanna
#3339209
Gefeliciteerd, een heerlijk vooruitzicht! En wat een mooie kleindochter!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3339218
Hey koekje!

Het is lang geleden dat ik hier op bp kwam. Ik had geen idee dat jij hier nog rondhing. Leuk om je weer eens te “zien” en dan ook nog met zo’n mooie dochter met nog een koekkruimeltje onderweg!
Gefeliciteerd!
Door nikèdog2000
#3339219
spreeuwtje schreef:Hey koekje!

Het is lang geleden dat ik hier op bp kwam. Ik had geen idee dat jij hier nog rondhing. Leuk om je weer eens te “zien” en dan ook nog met zo’n mooie dochter met nog een koekkruimeltje onderweg!
Gefeliciteerd!
Volgens mij ben je in de war :D
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3339220
nikèdog2000 schreef:Volgens mij ben je in de war :D
Oh God. Ik zie nu pas wat ik gedaan heb
De laatste x dat ik op bp zat had ik nog een pc geloof ik ;D
Op een foon is t effe wennen!
Gefeliciteerd nikèdog!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3339222
bloemetje schreef:Lekker bezig Lyda ;D

Gefeliciteerd Rita :-*
As always ;D
Onhandig zal ik altijd blijven :O
Door Anne in Zweden
#3339226
Spreeuw is weer terug, en hoe! ;D Gelukkig voor jou heeft Koekje ook niet stilgelegengezeten de afgelopen jaren, dus je felicitaties waren niet helemaal misplaatst. :P :biggrin2:

Gefeliciteerd met je aankomende kleinkind, Rita! Altijd leuk om je op te verheugen, toch? Hoe gaat het verder met je?
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3339228
Anne in Zweden schreef:Spreeuw is weer terug, en hoe! ;D Gelukkig voor jou heeft Koekje ook niet stilgelegengezeten de afgelopen jaren, dus je felicitaties waren niet helemaal misplaatst. :P :biggrin2: :-\ :( :D ;D

Gefeliciteerd met je aankomende kleinkind, Rita! Altijd leuk om je op te verheugen, toch? Hoe gaat het verder met je?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door