Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3339307
Ik ben dol op oudere honden, op de wijsheid die ze uitstralen en de kameraadschap/gehechtheid die ze tonen, maar als ik zulke pupperds voorbij zie komen... Mjam! :smitten: Eén nachtje slapen nog voor jullie! Veel plezier met ophalen morgen! :D
Door Hanny
#3339332
Mooi gezegd, Anne. Maar als ze echt oud worden, dan stralen ze niet zoveel wijsheid meer uit. Of ik zie het niet goed.

@Tanna, veel goede tijden met de puppemeis.
Ons pupje heet Anna, ik houd van simpel. Nog afwachten of ze blijft, maar dat zal de tijd leren.

Hanny
Door Tanna
#3339334
Hanny schreef:Mooi gezegd, Anne. Maar als ze echt oud worden, dan stralen ze niet zoveel wijsheid meer uit. Of ik zie het niet goed.

@Tanna, veel goede tijden met de puppemeis.
Ons pupje heet Anna, ik houd van simpel. Nog afwachten of ze blijft, maar dat zal de tijd leren.

Hanny
Mooi, Anna! Is ook een van mijn voornamen :biggrin2: .
Onze pup heeft nog wat oponthoud, ze hebben een beetje diarree na de wormenkuur en moeten nog even blijven.
Zijn jullie op de JHD, Hanny? Dan zien we elkaar wel, leuk!
Door Hanny
#3339346
Ja, dat is zoals altijd wel het plan.
Anna is volgend jaar aan de beurt, nu is ze nog te jong.
Ja, een wormkuur kort voor ze naar hun nieuwe huisje gaan is niet echt handig. Kan gebeuren.
Nog maar even wachten dan.

Hanny
Door Hanny
#3339349
Net even op de kalender gekeken en als het warm is, wijzig ik mijn plan.
Bloedheet zomerweer en een jonge pup en een echt oude hond, gaat volgens mij niet goed samen.
Gewoon afwachten wat het weer zal doen.

Hanny
Door Anne in Zweden
#3339356
Hanny schreef:Mooi gezegd, Anne. Maar als ze echt oud worden, dan stralen ze niet zoveel wijsheid meer uit. Of ik zie het niet goed.

@Tanna, veel goede tijden met de puppemeis.
Ons pupje heet Anna, ik houd van simpel. Nog afwachten of ze blijft, maar dat zal de tijd leren.

Hanny
Het verschilt ook wel per hond. Onze Max (14) heeft echt een ik-heb-in-het-leven-alles-wel-zo'n-beetje-meegemaakt-uitstraling, terwijl Scotch (14,5) nog steeds rondkijkt met een blik van "hoe kan ik vandaag weer eens als een echte husky m'n kont tegen de krib gooien". ;D Scotch vindt dat hij nog steeds aanbeden moet worden, omdat hij Scotch is. Max beschouwt alles wat je voor hem doet als een geschenk, met bijbehorend dankbetoon. Scotch doet niet aan dankbaarheid. Wat nou, we mogen al blij zijn dat hij onze hond wil zijn! ::) :biggrin2:
Door Tanna
#3339358
Hanny schreef:Net even op de kalender gekeken en als het warm is, wijzig ik mijn plan.
Bloedheet zomerweer en een jonge pup en een echt oude hond, gaat volgens mij niet goed samen.
Gewoon afwachten wat het weer zal doen.

Hanny
Wij letten ook altijd goed op hoe het weer is, we houden zelf niet van heel warm en zonnig en onze oude dame al helemaal niet.
Door Tanna
#3339359
Anne in Zweden schreef:Ik ben dol op oudere honden, op de wijsheid die ze uitstralen en de kameraadschap/gehechtheid die ze tonen, maar als ik zulke pupperds voorbij zie komen... Mjam! :smitten: Eén nachtje slapen nog voor jullie! Veel plezier met ophalen morgen! :D
Wij hebben een oude wijze vrolijkerd!
Door Tanna
#3340028
De krummel heeft de eerste dag nog brokjes gekregen maar die vond ik zo goor ruiken...........net als krummel zelf trouwens, het was net alsof ze al die tijd in een doos met brokjes had geslapen. De tweede dag kreeg ze kvv (Bandit wild) en dat ging er goed in. De derde ochtend had ze al zo'n trek en het vlees was nog te koud, dat ik een lepeltje brokjes in een schaaltje had gedaan. Dat koppie.........mens, wat krijg ik nou toch? Ze wilde het niet eten! ;D ;D
Laatst gewijzigd door Tanna op za 05 mei 2018, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3340033
Tanna schreef:De krummel heeft de eerste dag nog brokjes gekregen maar die vond ik zo goor ruiken...........net als krummel zelf trouwens, het was net alsof ze al die tijd in een doos met brokjes had geslapen. De tweede dag kreeg ze kvv (Bandit wild) en dat ging er goed in. De derde ochtend had ze al zo'n trek en het vlees was nog te koud, dat ik een lepeltje brokjes in een schaaltje had gedaad, Dat koppie.........mens, wat krijg ik nou toch? Ze wilde het niet eten! ;D ;D
;D Die had het meteen al begrepen. :biggrin2:
Nou, geef die brokken maar weg... :P
Door smulpaap
#3340072
Tanna schreef:De krummel heeft de eerste dag nog brokjes gekregen maar die vond ik zo goor ruiken...........net als krummel zelf trouwens, het was net alsof ze al die tijd in een doos met brokjes had geslapen. De tweede dag kreeg ze kvv (Bandit wild) en dat ging er goed in. De derde ochtend had ze al zo'n trek en het vlees was nog te koud, dat ik een lepeltje brokjes in een schaaltje had gedaan. Dat koppie.........mens, wat krijg ik nou toch? Ze wilde het niet eten! ;D ;D
een hele verstandige hond :biggrin2:
Door Tanna
#3340125
smulpaap schreef:een hele verstandige hond :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En de fokster zag het helemaal niet zitten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door