Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3339083
Voor mijn onderzee badkamer heb ik losse tegeltjes gekocht bij Groen in Bleiswijk. Wij zijn er toevallig vorige maand geweest om gekleurde tegeltjes voor de keuken te kopen, 24 verschillende kleuren. De keuken in ons vorige huis hadden we ook zo kleurig betegeld en we beginnen in ons nieuwe huis gewoon opnieuw. Ik weet nog niet of dat voor de badkamer ook zo gaat worden. Had ik het pas maar geweten, dan had ik voor je kunnen inslaan, ze kosten maar 60 eurocent per stuk. En ik woon nog redelijk bij je in de buurt ook tegenwoordig...........
#3339212
Lida. S schreef:Het is een zwembad. 4 x 8 meter en ca 1,6 m diep. De wand waar we nu mee bezig zijn is de wand die je -vanaf de kant- niet ziet. Dit is de 'oefen' wand. In deze wand zit ook de verlichting (bloem), spuiter (neus zeehond) en andere technische zaken. Ik bemoei mij alleen met de 'inkoop', geef kleur advies en ik heb de tegeltjes gezaagd voor de zonnenstralen. Van de winter ('s zomers ben ik in de tuin aan het werk) ga ik alle gaatjes opvullen die er nog zitten tussen de bloemen, dieren en het water. Dat betekent dat ik met een knabbeltang de toch al zo kleine stukjes tegel op maat mag maken. Het echte plakwerk doet een vriendin. Zij helpt al jaren als vrijwilligster bij het 'social sofa' project en heeft er dus wel ervaring mee
Beek en Donk is wel ver weg, maar de komende 2 jaar moet ik zeker 3 x naar Nijmegen. Dan zou ik wel langs kunnen komen. Maar het is moeilijk om aan gekleurde tegels te komen. We zoeken verschillende tinten grijs, bruin, groen, geel. Dat zijn nu niet direct de kleuren die je in de bouw snel tegenkomt
Wat gaaf.
Ik zal vragen of hij iets in die kleuren tegenkomt. Nee heb je :)
En hij komt zelf ook nog wel eens in het land dus ook dat komt vast goed als hij wat heeft dat je kan gebruiken.
#3339244
Aprilsnow schreef:Wat gaaf.
Ik zal vragen of hij iets in die kleuren tegenkomt. Nee heb je :)
En hij komt zelf ook nog wel eens in het land dus ook dat komt vast goed als hij wat heeft dat je kan gebruiken.
Het heeft gelukkig geen haast en alle beetjes helpen. Fijn dat je wilt helpen.
#3345062
Het schiet al op. Nog 'maar' zo'n 18 meter te gaan. Maar het gaat volgens planning. Eind van de maand is deze wand af, op het afwerken en voegen na.
1334c8c5-f4f7-475e-b516-d51ebe2c620d.jpg
1334c8c5-f4f7-475e-b516-d51ebe2c620d.jpg (206.49 KiB) 1740 keer bekeken
d316a56d-cbef-4884-9392-57b443549fd9.jpg
d316a56d-cbef-4884-9392-57b443549fd9.jpg (142.58 KiB) 1740 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door