Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3345138
Lida. S schreef:Dankzij Inge (en Bono) en Pauline komen we een heel eind, maar zeker kleuren die niet veel voorkomen blijven welkom.

Ik wil komende week mijn mozaïek hok op gaan ruimen, ik geef wel een gil als ik nog wat heb. Kom geregeld in de buurt van Nijmegen, heb je daar een plek waar ik evt wat kan droppen?
#3345141
Siberienne schreef:Ik wil komende week mijn mozaïek hok op gaan ruimen, ik geef wel een gil als ik nog wat heb. Kom geregeld in de buurt van Nijmegen, heb je daar een plek waar ik evt wat kan droppen?
Ik zal BlissSpirit eens lief aankijken.
#3345163
Lida. S schreef:Het schiet al op. Nog 'maar' zo'n 18 meter te gaan. Maar het gaat volgens planning. Eind van de maand is deze wand af, op het afwerken en voegen na.
1334c8c5-f4f7-475e-b516-d51ebe2c620d.jpgd316a56d-cbef-4884-9392-57b443549fd9.jpg
Wauw, fantastisch mooi wordt het!
#3346696
De eerste wand is bijna helemaal af. De planning was eind juni en dat gaan we, denk ik, ook halen. Voor de volgende wand zijn we nu nog op zoek naar bruine wandtegels. Andere kleuren zijn natuurlijk ook nog steeds welkom. Het gaat om kleine hoeveelheden. Bij de tegelhuizen gaat het per doos, maar wij hebben genoeg aan 3 of 4 tegels van dezelfde kleur. Zodra de wand klaar is zal ik weer een foto plaatsen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door