Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3338793
Lida. S schreef:Gewoon via mijn laptop (apple). Ik ben echt een computer-analfabeet.
Ahhh nou, een korte tip is dat je onder het bericht vlak, waar je je bericht typt, opties en bijlagen ziet staan. Je klikt op bijlagen. Dan op Bestanden toevoegen. Dan kies je een foto die op je computer staat. Dan moet ie ff uploaden, dus even wachten. Als ie klaar is staat er, plaats inline.

En dan komt het linkje automatisch in het bericht vlak en dan kun je hem plaatsen zoals je je berichten normaal ook plaatst.

Kan me voorstellen dat dit alsnog als adacadabra klinkt, in dat geval zal ik later vandaag eens een mooi stripverhaaltje plaatsen met de stappen :)
Door Lida. S
#3338799
Eelke, je bent geweldig. Het is gelukt. Als je het weet is het simpel. Daar moest ik nu 62 jaar voor worden. Bedankt. Nu moet ik maar vaak genoeg oefenen anders vergeet ik weer hoe het moet.
Door Lida. S
#3338801
Too schreef:En wat een leuke test, Lida!
Dat is een mega project volgens mij.


Oh en nog gefeliciteerd nnet je verjaardag :flowers:
Het is inderdaad een mega project, maar gelukkig niet mijn project, maar dat van een vriendin. Ik help minimaal mee. (ik kan ook niet veel met die bibberhandjes van mij). Ze is al drie maanden bezig. We verwachten dat het zeker 2 jaar gaat duren. Het voegen en afwerken zal ook nog veel tijd gaan kosten. Ik zal wat meer foto's plaatsen in een ander topic, want we zoeken nog restpartijen wandtegels en glazen knikkers. Ik kijk daarvoor wel op marktplaats ed, maar Barfplaats werkt iha beter.
Door eelke
#3338811
Lida. S schreef:Eelke, je bent geweldig. Het is gelukt. Als je het weet is het simpel. Daar moest ik nu 62 jaar voor worden. Bedankt. Nu moet ik maar vaak genoeg oefenen anders vergeet ik weer hoe het moet.
Anders vraag je het gewoon weer hé!

Mooi zeg, wat een werk! Dat kan ik dan weer niet :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door