Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3338771
Dank jullie wel. Het was een fijne dag. Heerlijk in de tuin gewerkt en genoten van het mooie weer. Lief dat jullie me niet vergeten zijn ondanks het feit dat ik nauwelijks meer wat op barfplaats zet sinds ik geen lijntjes meer doe. Gelukkig kan ik nog steeds aan mooi vlees komen en heb ik mijn hondjes vandaag uitermate verwend. Niet dat ze anders wat tekort komen, maar vandaag was het extra lekker.
Door Lizzy
#3338772
Lida. S schreef:Dank jullie wel. Het was een fijne dag. Heerlijk in de tuin gewerkt en genoten van het mooie weer. Lief dat jullie me niet vergeten zijn ondanks het feit dat ik nauwelijks meer wat op barfplaats zet sinds ik geen lijntjes meer doe. Gelukkig kan ik nog steeds aan mooi vlees komen en heb ik mijn hondjes vandaag uitermate verwend. Niet dat ze anders wat tekort komen, maar vandaag was het extra lekker.
Fijn om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad! Dat is wel grappig, dat je hondjes verwend worden op jouw verjaardag! We missen je wel hoor. Niet alleen je lijntjes maar ook je aanwezigheid.
Door Lida. S
#3338778
Lizzy schreef:Fijn om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad! Dat is wel grappig, dat je hondjes verwend worden op jouw verjaardag! We missen je wel hoor. Niet alleen je lijntjes maar ook je aanwezigheid.
Wie jarig is moet toch trakteren? Dus ik heb mijn honden getrakteerd (en mezelf met een dikke bosse bol).
Als ik weer eens leer hoe ik foto's moet plaatsen zal ik wat vaker van me laten horen/lezen/zien
Door eelke
#3338791
Lida. S schreef:Wie jarig is moet toch trakteren? Dus ik heb mijn honden getrakteerd (en mezelf met een dikke bosse bol).
Als ik weer eens leer hoe ik foto's moet plaatsen zal ik wat vaker van me laten horen/lezen/zien
Gefeliciteerd nog!

Wat wil je leren? :) via computer of telefoon?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door