Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3338761
Angelique schreef:Je zou ook een dunnere olie kunnen gebruiken als je door de jojoba heen bent. Ik denk dat ze jojoba gebruikt hebben omdat het in bginsel een mensenrecept is en jojoba niet zo vlot van je huid wegloopt en dat ze daarom ook geen stinkrecept hebben gemaakt. Maar ook voor honden moet het niet al te sterk ruiken anders worden die er weer leip van. Hopelijk hebben die teken ene andere interpretatie van lekker :biggrin2:
Mocht je geen roll on kunnen vinden, roep maar even dan stuur ik je er eentje op.

Ik maak wel spray op waterbasis, want inwrijven met wat druppels op je hand schiet hier niet zo op.
Wat voor olie denk jij dan aan (dunnere)?

Ik heb de halve stad afgelopen en uiteindelijk een flesje gekocht en de inhoud eruit gelazerd dus nu een flesje met rollertje ::) . En die hebben jullie gewoon in het assortiment bij http://www.plaza33.com ???
#3338766
Lizzy schreef:Wat voor olie denk jij dan aan (dunnere)?

Ik heb de halve stad afgelopen en uiteindelijk een flesje gekocht en de inhoud eruit gelazerd dus nu een flesje met rollertje ::) . En die hebben jullie gewoon in het assortiment bij http://www.plaza33.com ???
Kan vanalles zijn, van olijfolie tot amandelolie oid.

Ja, die dingen hebben wij in assortiment, zowel glas als kunststof.
#3338795
Ik gebruik altijd dit als basis.
27925-Deospray-voor-Huisdieren-Tasman-200-ml.jpg
27925-Deospray-voor-Huisdieren-Tasman-200-ml.jpg (19.48 KiB) 1094 keer bekeken
Ik verdeel de inhoud over 2 flesjes en doe er vervolgens vanalles bij, zoals bijvoorbeeld Geraium, teatree, Cedar, citroengras, lavendel (hoeveelheden en soorten wisselen weleens) en een scheut azijn.
Vlak voordat ik naar de bossen ga spray ik ze daarmee in (van tevoren even doorschudden). Helpt hier echt super!
Hoe de kwaliteit van de etherische oliën van de Tuinen is, kan ik niet zeggen. Ik heb ze meestal van Chi.
#3338803
Doranto schreef:Ik gebruik altijd dit als basis.
27925-Deospray-voor-Huisdieren-Tasman-200-ml.jpg
Ik verdeel de inhoud over 2 flesjes en doe er vervolgens vanalles bij, zoals bijvoorbeeld Geraium, teatree, Cedar, citroengras, lavendel (hoeveelheden en soorten wisselen weleens) en een scheut azijn.
Vlak voordat ik naar de bossen ga spray ik ze daarmee in (van tevoren even doorschudden). Helpt hier echt super!
Hoe de kwaliteit van de etherische oliën van de Tuinen is, kan ik niet zeggen. Ik heb ze meestal van Chi.
Zo. Dat is behoorlijk briljant zeg. Dit zit er in: Op basis van chemicaliënvrije theeboom- (tea tree), ecalyptus-, rozemarijn-, citronella- en lavendelolie. En dat maak jij dan nog wat extra sterk. Echt een goed idee, kan niet anders zeggen. Zou ik ook wel willen maar ze vinden ingespoten worden geen humor. Stel zaikerds :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door