Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3338505
150.JPG
150.JPG (3.45 MiB) 1369 keer bekeken
En natuurlijk niet aan gedacht ..... totdat we bij de d.a waren voor controle van haar oortjes
En toen keek ome dokter in de compuut en zei .... mijn lieve poppetje ,. op je verjaardag naar mij toe ?

Ze is loops ook , dus het werd deze keer voor haar geen feestje in de zin van "" we gaan lekker los en rellen maar ""
Maar ach , ze is ook snel tevreden :-* :-* :-* En een wandeling door de polder aan de lange lijn is ook fijn

Mijn allerliefste harige vriendinnetje :-* :-* :-* :-* Ook voor jouw vecht ik , in dat opzicht lijken we wel op elkaar .... beiden een JRT
Ik ga ervoor , en ik zal er alles aan doen om jouw bij me te houden .... onvoorwaardelijke liefde
Zo begon het 14 maanden geleden al , toen ik als een blok voor jouw viel .... ook al in de steek gelaten toen je tien maandjes oud was
Ook vandaag heerlijk saampjes gewandeld :-* :-* :-* en daarna een oh zo lekker oor van een nijn ... en dan is het wat jouw betreft ook weer goed
t. k.oor 050.JPG
t. k.oor 050.JPG (3.74 MiB) 1369 keer bekeken
109.JPG
109.JPG (3.74 MiB) 1369 keer bekeken


Ik heb niet veel recente afbeeldingen deze keer
Maar nog wel met haar oude vriendinnetje Tessa , die nog enige maanden haar ""voorbeeld "" mocht zijn
Tessa heeft haar nog even vertrouw gemaakt met water , en hoe je jezelf goor maakt en zo :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door