Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#3338538
Dank je wel voor de tip. Ik heb net weer staan sakkeren omwille van de gebroken randjes aan m'n diepvriesdoosjes. ipv naar blokker of action maar 's met een goede reden naar Ikea ;) En ze kunnen dan ook in de vaatwasser, gedaan met drogende doosjes op het aanrecht ook nog.....
Door Hanny
#3338564
Ik ben helemaal klaar met de koperitis (zo noemen we dat), goede plastic bakjes en bekers voor de groenten, prima. We doen daar heel lang mee.
Wat een investering om die te vervangen door glas. Ga jij dat doen, omdat je klaar bent met plastic?
Wat ik wel had willen kopen was een fatsoenlijk stuk vetbed, nu met groene achterkant.
Vroeger was alles beter, nu de vetbedden in ieder geval.
Wat een verschil in kwaliteit. De puppen hebben geen bezwaar, alleen mijn wasmachine.

Hanny
Door Lizzy
#3338565
Hanny schreef:Ik ben helemaal klaar met de koperitis (zo noemen we dat), goede plastic bakjes en bekers voor de groenten, prima. We doen daar heel lang mee.
Wat een investering om die te vervangen door glas. Ga jij dat doen, omdat je klaar bent met plastic?
Wat ik wel had willen kopen was een fatsoenlijk stuk vetbed, nu met groene achterkant.
Vroeger was alles beter, nu de vetbedden in ieder geval.
Wat een verschil in kwaliteit. De puppen hebben geen bezwaar, alleen mijn wasmachine.

Hanny
Nee, ik ga dat doen omdat de plastic bakjes die ik voor de hondengroenten heb nu na 18 jaar uit elkaar beginnen te vallen Hanny. De dekseltjes zijn allemaal gescheurd. Dus als ik dan iets nieuws moet, koop ik liever glas. Beter voor het milieu en beter voor de gezondheid van mijn honden (zonder al dat BPA enzo). En in plaats van dat ik 21 bakjes heb gekocht (ik heb nu 21 plastic bakjes) heb ik 8 bakjes gekocht en zal ik voor niet meer dan 8 dagen achter elkaar groentenmix malen.

De vetbedden met groene achterkant van Witjes zijn perfect hoor. Deze: https://www.witjesverzendhuis.com/honde ... -antraciet. Zoals je ze van vroeger gewend bent.
Door eelke
#3338566
Ik heb er twee grotere van, ik maak er lasagne of een ovenschotel in. Kun je makkelijk maken, en bewaren in de koelkast voor savonds of andere dag, en dan de andere in de vriezer voor een volgende keer :)
Door Hanny
#3338572
Nee Lizzy. Ik vind de vetbedden van Witjes echt niet perfect. Keiharde groene onderkant en lomp om in de wasmachine te stoppen.
Smaken verschillen, maar echt mijn oudere vetbedden zijn van een andere, voor mij, betere kwaliteit. Die kocht ik bij de Ierse terrier man en nog steeds zijn die beter
Misschien verknip ik ze wel om over een paar weken in de mand te leggen en misschien worden ze na ettelijke keren wassen wel handzamer. We doen het er mee.
Voor een volgend nest, als dat er komt, ga ik wel op zoek naar iets anders, want dit harde spul is niet wat ik wil.

Hanny
Door Lizzy
#3338573
Hanny schreef:Nee Lizzy. Ik vind de vetbedden van Witjes echt niet perfect. Keiharde groene onderkant en lomp om in de wasmachine te stoppen.
Smaken verschillen, maar echt mijn oudere vetbedden zijn van een andere, voor mij, betere kwaliteit. Die kocht ik bij de Ierse terrier man en nog steeds zijn die beter
Misschien verknip ik ze wel om over een paar weken in de mand te leggen en misschien worden ze na ettelijke keren wassen wel handzamer. We doen het er mee.
Voor een volgend nest, als dat er komt, ga ik wel op zoek naar iets anders, want dit harde spul is niet wat ik wil.

Hanny
Ik had ze vroeger ook daarvandaan. Maar ik merk weinig verschil. En echt totaal geen last van een keiharde groene onderkant! Maar goed, ik ben dan ook niet braaf, ik gooi ze na het wassen in de droger. Misschien maakt dat het verschil?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3338579
Kaio schreef:Oneeeeeee!
Moet Ik naar de Ikea >:( :wall:

Dat! ;D

Ik heb een paar plastic bakjes van Ikea en die vind ik 3x niks. Ga toch de glazen maar eens proberen.
Dan moeten de deksels het wel beter doen dan die van de plastic bakjes want dat is over het algemeen het probleem.
Nu gaat hier alles in de vaatwasser, maar dat mag ook. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door