Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3338263
Over de rug van mijn (nep) Crocs. Dat is dan weer een beetje jammer ::)
IMG_0709[1].JPG
IMG_0709[1].JPG (2.57 MiB) 1669 keer bekeken
Echt niet meer te redden... Zelfs na de reparatie met MacGyver tape zijn ze door gegaan met mollen ::) . Als ze bij de Lidl weer eens in de aanbieding zijn, koop ik gelijk 10 paar :biggrin2:
Door Lizzy
#3338301
Angelique schreef:Ze willen enkel voorkomen dat je voor durpsgek versleten wordt. :biggrin2:
Dus eigenlijk beschermen zij mij tegen mezelf :biggrin2:

Ik ga natuurlijk niet de straat op met die dingen ::) . Ze zijn voor in huis en de tuin. Ideaal :biggrin2:
Door Tanna
#3338304
Lizzy schreef:Dus eigenlijk beschermen zij mij tegen mezelf :biggrin2:

Ik ga natuurlijk niet de straat op met die dingen ::) . Ze zijn voor in huis en de tuin. Ideaal :biggrin2:
De hemel zij dank!!! :shades:
Door Lizzy
#3338324
enya13 schreef:ik zou ze in het vervolg gewoon opruimen, scheelt ergernis en poen......
Hahaha, ja, waren het niet dat zij ze altijd vinden! Ze loeren er gewoon op >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3338336
Lizzy schreef:Dus eigenlijk beschermen zij mij tegen mezelf :biggrin2:

Ik ga natuurlijk niet de straat op met die dingen ::) . Ze zijn voor in huis en de tuin. Ideaal :biggrin2:
Je meisjes denken daar dus echt anders over :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#3338339
Angelique schreef:Je meisjes denken daar dus echt anders over :biggrin2: :biggrin2:
Kennelijk. Ik zal ze eens een tijdje op Dalmatiërbrokken zetten >:( . Kijken of ze er dan nog zo over denken >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3338341
Lizzy schreef:Kennelijk. Ik zal ze eens een tijdje op Dalmatiërbrokken zetten >:( . Kijken of ze er dan nog zo over denken >:(

Kun je lekker met j ribbelcrocs in een brokkendrol gaan staan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door