Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3338223
Dat het kwijl uit de bek loopt van een huishoudelijk apparaat?

Sap-pers:

Afbeelding



Die wil ik die wil ik die wil ik die wil ik.

Nog "even" door sparen, kost slechts €1700, zoals ik 'm dan zou willen :biggrin2:. Maar zou ie niet enig staan, op mijn aanrecht? :biggrin2:
Door Lizzy
#3338231
Pauline schreef:;D ;D ;D

Pfieuwww gelukkig krijg ik buikpijn van sap!!! :P :P
Ook van groentensap? Ik zou 'm voornamelijk willen om hondengroenten te maken. Maar hij kan op het aanrecht blijven staan dus dat maakt makkelijker een dagelijks sapje voor onszelf :angel2:

Leo zegt "not in 1700 years schatje" :biggrin2:
Door src_esther
#3338234
Bij veel keukentools ken ik het, maar voor een sap-pers geldt dat niet. Een sap-pers vind ik onzin en om hondengroenten te maken vind ik al helemaal onzin.
VL stond erop iets in huis te hebben om sap mee te maken, dat staat dus werkeloos te wezen. Tja, ik gebruikte het niet, weigerde het schoon te maken en ook het achtergebleven slagveld raakte ik niet aan... Tis gelukkig zo'n 'goedkoop' opzetstuk (centrifuge) voor een magimix.
Enige waar ik sap van zou willen kunnen maken zijn die 10-tallen kilo's appelen die hier van de bomen komen, maar daar is jouw verlanglijst-item dan weer niet geschikt voor. :biggrin2:
Door Lizzy
#3338242
Ik was trouwens op zoek naar deze:

Afbeelding

Maar als je dan goegelt op tarwegraspers rvs, komt je op de "verkeerde" apparaten uit :biggrin2: . Deze past beter in het budget maar vervelend is dat ie bij ons niet op het aanrecht geschroefd kan worden :-\
Door Anne in Zweden
#3338245
Heel eerlijk? Ik ben halverwege de video begonnen (geen tijd voor 25 minuten kijken), en zag al meteen een paar enorme mankementen die een apparaat van meer dan 1000 euro niet mag vertonen, vinnik: je moet het apparaat een stukje optillen om het bakje met sap eronderuit te kunnen pakken, en terwijl de man het glas vult, druppelt er nog sap uit de tuit waar het bakje onder stond. Dat is echt belachelijk. Zelfs mijn Philips citruspers van 50 euro heeft een druppelstop. ::)
Verder blijf ik het een groot nadeel vinden dat je alles zo klein moet snijden voordat je kunt gaan juicen. Ik heb nu Kuvings met een grote vulopening, maar voorheen had ik een juicer waarvoor ik alles in kleine stukjes moest hakken, en dus gebruikte ik hem vaker niet dan wel.

Hij glimt wel mooi. :biggrin2:
Door Lizzy
#3338247
Angelique schreef:Daar is jouw aanrecht veel te klein voor schat :biggrin2:


Maar ik ken het geveol wel, heb het alleen niet met sapmakertjes :biggrin2:
Eerst sparen voor een passend huis dus :biggrin2:
Door Lizzy
#3338249
Anne in Zweden schreef:Heel eerlijk? Ik ben halverwege de video begonnen (geen tijd voor 25 minuten kijken), en zag al meteen een paar enorme mankementen die een apparaat van meer dan 1000 euro niet mag vertonen, vinnik: je moet het apparaat een stukje optillen om het bakje met sap eronderuit te kunnen pakken, en terwijl de man het glas vult, druppelt er nog sap uit de tuit waar het bakje onder stond. Dat is echt belachelijk. Zelfs mijn Philips citruspers van 50 euro heeft een druppelstop. ::)
Verder blijf ik het een groot nadeel vinden dat je alles zo klein moet snijden voordat je kunt gaan juicen. Ik heb nu Kuvings met een grote vulopening, maar voorheen had ik een juicer waarvoor ik alles in kleine stukjes moest hakken, en dus gebruikte ik hem vaker niet dan wel.

Hij glimt wel mooi. :biggrin2:
Ja, hij glimt zeker mooi ;D ;D

Ik heb een Champion Juicer en als je de werking van de sappers kent, dan snap je waarom ze nog druppelen. Ik vind dat zelf geen probleem. Ik vind het echter wel totaal stupide dat het apparaat opgetild moet worden om het bakje er onderuit te halen! En wat ik ook zie tijdens het doordrukken van de groenten is dat het apparaat soms naar voren kiepert. Ik ga een hate-mail sturen naar Angel Juicer :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3338280
Lizzy schreef:Deze past beter in het budget maar vervelend is dat ie bij ons niet op het aanrecht geschroefd kan worden :-\
En hij kan ook niet aan de eettafel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door