Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3338284
koekje schreef:En hij kan ook niet aan de eettafel?
Alles kan natuurlijk maar dat vind ik niet handig. Onze eettafel staat niet in de keuken. En het was bedoeld om even iedere dag een vers mixje voor de honden te produceren :biggrin2:
Door Lizzy
#3338286
Doranto schreef:Eerlijk gezegd vind ik voor de groente van de honden de vitamix onovertroffen. En die kost "maar" de helft.
Whaaaaa, ook niet goedkoop! Welke heb jij?

Ik vind het nadeel van een blender dat er vocht bij moet om een mix te maken.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338289
Lizzy schreef:Whaaaaa, ook niet goedkoop! Welke heb jij?

Ik vind het nadeel van een blender dat er vocht bij moet om een mix te maken.
Op het typeplaatje staat modelnr. VM0109. Ik heb toen meteen de 'droge' kan erbij gekocht, dat was als set voordeliger.
Ik doe trouwens echt NOOIT water bij de groente. Dat is helemaal niet nodig, want er zit een stamper bij.
Ik maak altijd om de dag verse groente. Vanavond moet ik toevallig weer maken. Als je wilt zal ik wel een filmpje proberen te maken.
Door Lizzy
#3338294
Doranto schreef:Op het typeplaatje staat modelnr. VM0109. Ik heb toen meteen de 'droge' kan erbij gekocht, dat was als set voordeliger.
Ik doe trouwens echt NOOIT water bij de groente. Dat is helemaal niet nodig, want er zit een stamper bij.
Ik maak altijd om de dag verse groente. Vanavond moet ik toevallig weer maken. Als je wilt zal ik wel een filmpje proberen te maken.
Oh ja, heel graag! Ik ben daar zeer benieuwd naar! (zeker omdat je er geen extra water bij doet).
Door Siberienne
#3338296
Lizzy schreef:Whaaaaa, ook niet goedkoop! Welke heb jij?

Ik vind het nadeel van een blender dat er vocht bij moet om een mix te maken.
Ja ik ook. Gisteren had ik nog een restje wortelsap uit de fles maar ik red het ook niet zonder water erbij
Door Tanna
#3338302
Lizzy schreef:Whaaaaa, ook niet goedkoop! Welke heb jij?

Ik vind het nadeel van een blender dat er vocht bij moet om een mix te maken.
Als je begint met courgette of komkommer heb je dat niet. Ik heb nog nooit water in de groentenmix gedaan.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338315
Heb een filmpje gemaakt, maar het moet eerst nog wat bewerkt worden zodat het kan worden bekeken zonder al teveel onderbrekingen (onze upload is maar 10mb). Zo gauw ik ff tijd heb zet ik het hier neer :)
Door Lizzy
#3338326
Doranto schreef:Heb een filmpje gemaakt, maar het moet eerst nog wat bewerkt worden zodat het kan worden bekeken zonder al teveel onderbrekingen (onze upload is maar 10mb). Zo gauw ik ff tijd heb zet ik het hier neer :)
Oh super leuk, ben benieuwd! Alvast bedankt :-*
Door Anne in Zweden
#3338346
Doranto schreef:Als het goed is zou het zo te zien moeten zijn:

https://www.digiater.nl/pictures/v5.mp4

Misschien niet helemaal duidelijk te zien met het tegenlicht van het raam, maar het groenteprutje is mooi glad, zelfs de pompoenpitten die ik er altijd gewoon bij doe.
Je zet hem dus al vrij snel in standje 10, zie ik. Hoor ik. :biggrin2: Dat geluid jaagt me altijd wat angst aan, hoewel ik weet dat de Vita dat aankan. Vraagje: je blendt vrij lang - wordt je prutje niet heel warm op een gegeven moment? Of gebeurt dat alleen in de turbostand?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3338352
Anne in Zweden schreef:Je zet hem dus al vrij snel in standje 10, zie ik. Hoor ik. :biggrin2: Dat geluid jaagt me altijd wat angst aan, hoewel ik weet dat de Vita dat aankan. Vraagje: je blendt vrij lang - wordt je prutje niet heel warm op een gegeven moment? Of gebeurt dat alleen in de turbostand?
Ik zet hem expres op 10 omdat het dan voor het apparaat het minste belastend is. Hij heeft dan meer kracht. Het prutje is bij deze tijdsduur nog koud. Zou ik het nog langer doen, gaat het inderdaad opwarmen, maar langer is niet nodig. Opwarmen gebeurt volgens mij alleen in turbo stand, of in ieder geval gebeurt het dan sneller. In het filmpje had ik op zijn laatst ook nog even de turbo stand, maar dat doe ik niet altijd.
Door Lizzy
#3338356
Wow! Jeetje wat een apparaat joh....! Dit is geen blender zoals ik blenders ken hoor :biggrin2: . Ja, hier zou ik ook wel voor willen sparen. Machtig apparaat :smitten:

Super bedankt voor het filmpje, echt heel duidelijk. En inderdaad, mooie mix, zonder extra vocht! I am impressed!
Door Anne in Zweden
#3338358
Lizzy schreef:Wow! Jeetje wat een apparaat joh....! Dit is geen blender zoals ik blenders ken hoor :biggrin2: . Ja, hier zou ik ook wel voor willen sparen. Machtig apparaat :smitten:

Super bedankt voor het filmpje, echt heel duidelijk. En inderdaad, mooie mix, zonder extra vocht! I am impressed!
Het doet even pijn in de portemonnee inderdaad, maar dan heb je ook wat. De Vitamix is echt een geweldige machine; ik maak er ook dingen als notenboter en tahini en zo mee, en dat maakt het weer gunstiger omdat je geen potjes in de winkel meer hoeft te kopen. Natuurlijk kun je voor de prijs van een Vitamix wel heel wat potjes kopen ::) , maar toch.

Ik gebruikte wel altijd water voor de groentemix, maar ga het vanavond ook eens zoals Doranto doen. Dus als u een rookpluim in noordelijke richting ziet, ben ik het waarschijnlijk. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door