Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3338178
Hmmm ja. Nu kan dat wel nog niet natuurlijk. Ventje is nog te jong. Maar vanaf 3 maand wel ja. Ik weet niet hoe laat hij gecastreerd zal worden...
Al lijkt mij dat wel lastig als het gaas helt naar de kant van het mannetje op...
Maar goed, tis misschien te veel risico ja...
#3338186
Hij gaat zo vroeg mogelijk gecastreerd worden dus ik hoop dat met 3 maanden kan, ze zeggen dat het van af 3 a 4 maanden kan dus ik hoop op de eerste.

Ik laat hem heel even een weekje zitten waar hij zit en dan ga ik zijn ren tegen de anderen ren zetten, wou hem alleen niet te veel stres geven in het begin.

Ga na een week al beginnen met uitwissen, dus als dora in de tuin mag het ventje in haar ren laten.
Vind hem nog te klein om hem echt los te laten, dora kan dan ook in zijn hok komen om geur uit te wisselen.
#3338559
Het is rafke geworden, ik vond dat wel bij hem passen :biggrin2:

Dora is echt nog steeds woest op hem en ze kan niet los als hij in zijn hokje zit want ze bijt hem door het gaas heen, dus als zij los loopt zit hij in haar hok want het gaas is daar heel klein dus dan kan ze er niet tussen door bijten.
Daar is ze zo boos over dat ze gister haar hok niet uit wou komen ::)

Maar goed ik heb hoop dat het goed komt, ik zou ook woest zijn als een vreemde in mijn huis kwam zonder mijn toestemming en daar zou gaan wonen. ;)

Gister heeft rafke zijn eerste kam buurt gehad want hij heeft vrij lang haar, hij vond het wel oké.
Hij is goed tam en laat zich echt makkelijk pakken.

Haku is helemaal verlieft op hem want rafke doen wel lief tegen hem ( dora valt hem aan ::) )

Ze worden goed verwent, ik pluk elke dag wel wat lekker voor ze.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door