Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3342993
Heel slecht geslapen vannacht , ben er om 3.00 uur maar even uitgegaan . Lag al te woelen vanaf 23 .00 uur
En vandaag ben ik een soort van tikkende tijdbom , bewust al de polder ingegaan met de tut
Want er hoeft maar iemand verkeert te kijken .... ::)
De tijdbom is vooral in mijn bekkenbodemgebied voelbaar , duidelijk de uitwerking van de oefeningen
En toen ik eenmaal sliep werd ik weer wakker van de ongecontroleerde bewegingen in mijn armen
Ik moet de peut voorlopig dagelijks via e-mail op de hoogte houden over het verloop
Dus moeder doet het maar heel rustig aan , vaak gaat het na een aantal dagen wel weer beter
En maar geen mensen zien vandaag :biggrin2:
Door Lizzy
#3342998
Ik vermoed dat je nu wel wat rust kunt gebruiken ja. Even lekker op jezelf, even niks. Die ongecontroleerde bewegingen: ik zou eens naar magnesium kijken. Of smeren of innemen (en als je het in gaat nemen moet je de citraat nemen, die is beter opneembaar). Het ontspant de spieren!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3343008
smulpaap schreef:Oh een bijzonder lid hier ;D :P Dat wist ik niet
Kan je gelijk even samenvatten waar het over ging , hoef ik geen uitzending gemist te kijken :biggrin2:
Helaas, ik ben alleen een grijze man met baard. Waar het over gaat, weet ik allang niet meer ;)
Door smulpaap
#3343043
Lizzy schreef:Ik vermoed dat je nu wel wat rust kunt gebruiken ja. Even lekker op jezelf, even niks. Die ongecontroleerde bewegingen: ik zou eens naar magnesium kijken. Of smeren of innemen (en als je het in gaat nemen moet je de citraat nemen, die is beter opneembaar). Het ontspant de spieren!
Ik heb de magnesium citraat al Lizzy

En de tikkende tijdbom ben ik weer kwijt
Vanmiddag behoefte aan harde muziek ( terwijl de radio 99 % van de dagen heel zachtjes aan staat )
Naaste buren gewaarschuwd , maar ze weten het wel ....
Dus ... begonnen met Ramses Shaffy , toen George Michael en daarna Pink Floyd
en lekker meegezongen , bewegingen gemaakt waaraan ik behoefte had
En bij Pink Floyd gebeurde het .... eerst huilen en later even lekker vloeken
Daarna languit op de bank ...
Door smulpaap
#3343055
eelke schreef:Muziek helpt ook echt wel hé, op het juiste moment :)

Ja , het verbaasde me dat ik daar opeens behoefte aan had ( geluid ::) :-X )
Maar het gaf een heel goed gevoel

En natuurlijk mijn lieve gekke taartje :-* :-* :-*
Met haar gaat het inmiddels veel beter , staat niet meer voor de verkeerde slaapkamerdeur
En ook niet meer op de uitkijkpost ... is dat de baas ?
Moest vandaag weer enorm om haar lachen , ze had me een lol met een andere jonge god van net 1 jaar
Door Lizzy
#3343125
smulpaap schreef:Ik heb de magnesium citraat al Lizzy

En de tikkende tijdbom ben ik weer kwijt
Vanmiddag behoefte aan harde muziek ( terwijl de radio 99 % van de dagen heel zachtjes aan staat )
Naaste buren gewaarschuwd , maar ze weten het wel ....
Dus ... begonnen met Ramses Shaffy , toen George Michael en daarna Pink Floyd
en lekker meegezongen , bewegingen gemaakt waaraan ik behoefte had
En bij Pink Floyd gebeurde het .... eerst huilen en later even lekker vloeken
Daarna languit op de bank ...
Oh goed!!

En fijn dat je geen tikkende tijdbom meer bent. Een middagje goed muziek luisteren doet inderdaad ook wonderen :-*
Door smulpaap
#3343317
Vanmorgen eens om 10 uur naar de super gegaan . Briefje mee , en ik hoefde alleen maar te controleren of ik alles wel had :cool:
En dat was voor mijn doen best veel :biggrin2: 7 soorten groenten , ook voor de taart . En nog 5 andere boodschappen
Bij de kassa wel even een moment ::) ::) Een in mijn ogen irritante medewerker , stond smerig kauwgom te smakken
Maar daar heb ik ook een hekel aan zonder mijn burn-out
Dus .... adem in adem uit en kijk maar even naar de kamerplanten daar verderop , en hou vooral je kwek dicht
Nou , mijn kwek bleef ook dicht :P Dag mevr , fijne dag ... ja hoor dank je wel
Na de laatste behandeling voelde ik me verre van fijn :-X kl*te peut . Ik stop ermee hoor . Jij lult wel makkelijk , er ligt al genoeg op mijn bord ...
Hij heeft dus ook massagetherapie gedaan (mijn hoofd ) en nu gaat het dus best goed
Ik zou nu bv het liefst weer even op de fiets stappen , fluitend op de fiets . Taart mee in de kar en hup naar de polder
Maar dat doe ik niet . vanmorgen al gelopen met de tut , naar de super , groentemix gemaakt ..... stofzuigen sla ik vandaag over en nu rust
Door Lizzy
#3343973
smulpaap schreef:Ik ga morgen voor het eerst 1 x 1 uur per week vrijwilligerswerk doen ( re-integratie tweede spoor )
Wat gaaf! Wat voor vrijwilligerswerk?
En : Ik ben weer 1 kg aangekomen
Is dat fijn of baal je ervan?
Door smulpaap
#3343988
Lizzy schreef:Wat gaaf! Wat voor vrijwilligerswerk?


Is dat fijn of baal je ervan?
Ik ga samen met een andere vrijwilliger een uurtje wandelen , met drie verstandelijk beperkte dames .
Precies wat ik wilde . En zeven minuten hiervandaan , dus reistijd kost geen extra energie

En met die kilo ben ik weer blij , er was 7 kg vanaf . Teveel ....
Door Lizzy
#3344026
smulpaap schreef:Ik ga samen met een andere vrijwilliger een uurtje wandelen , met drie verstandelijk beperkte dames .
Precies wat ik wilde . En zeven minuten hiervandaan , dus reistijd kost geen extra energie

En met die kilo ben ik weer blij , er was 7 kg vanaf . Teveel ....
Oh mooi, dat je dat doet :-* ! Ik hoop dat je er energie van krijgt!

Ja, 7 is erg veel. Fijn dat er een kilootje bij is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door