Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3341956
dinky89 schreef:Doet mij denken aan de jack Russel ;D :biggrin2:
Maar dat jij en de peut dit beiden al inzien is al top!
Klinkt allemaal alsof je goed bezig bent, ondanks dat het niet altijd even makkelijk is om je aan de grenzen te houden ;)
Zo hond zo baas he ::) :P :biggrin2: ;)
En ach , ik zal moeten ! Dat zie ik wel in hoor
Door Lizzy
#3341957
Ronald schreef:Ik zit (toevallig) in een vergelijkbare situatie. Morgen mijn eerste werkdag na 7 maanden. Eerst maar eens een half dagje in de week, om te proeven. En daarna heel voorzichtig opbouwen. Met als streven om in het eerste kwartaal van 2019 weer volledig aan het werk te gaan.
Hoe is het gegaan vandaag Ronald?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341969
Wat fijn dat er verder geen druk op je wordt gelegd. Daar kun je zoals je zelf zegt heel erg blij mee zijn, dat is echt wel bevorderlijk voor jouw herstel. :-*

Grenzen stellen is ook moeilijk hoor, en dan niet alleen wat anderen van je vragen maar ook wat je van jezelf vraagt, maar zo te horen goed bezig samen met de peut :thumbsupup:
Door smulpaap
#3342094
Gisteren naar de kapper geweest , enerzijds een goed gevoel dat de bos er weer af is

Maar vandaag dus al bekaf opgestaan .....
Gisteren naar dat programma gekeken over stress ( de grijze man met baard .... naam ? vergeten )
Daar kwam ook een meneer aan het woord , ik zit nu hier . Daarna heb ik twee dagen nodig om bij te komen
Die man was er ook al 15 maanden mee zoet , pfffff

Dus net met de tut maar hier in de buurt gaan lopen , geen zin en puf in honden en hun eigenaren
Kwam nog wel een oudere mevrouw tegen , die begon al van verre .... wat een pronkstuk
Dus ik zei voor de grap , de hond of de baas :biggrin2:
Nou dat was dus een gepensioneerde trimster . Dus even een babbeltje gemaakt , en dat was wel weer genoeg
Door smulpaap
#3342101
Net even een nog te doen lijstje gemaakt , er schieten nogal eens dingen bij in . Vergeten
Tut haar gebit bv , is erbij ingeschoten . En oud papier , geloof dat ze over twee weken komen
Dus het staat op de lijst , als ik energie heb .
Door smulpaap
#3342744
Zo . Weer bij de peut geweest , en vandaag met het lijf aan de slag gegaan
Er mag nog het nodige ijs smelten , huiswerk mee en thuis ook oefenen
Maar het ijs mag niet te snel smelten , ik voel wel dat het erg diep zit
En hem verteld dat ik een ""nieuwe vriend "" heb
Peut , oh ja ?
Ik . Ja , Bjurn
Peut zijn kwartje viel niet gelijk , ja Bjurn Out . Toen snapte ie hem ... mal mens :biggrin2:
Maar ik heb hem daarna wel uitgelegd hoe ik daar opgekomen was
Want Bjurn dwingt mij om heel veel dingen niet te doen ..... niet vluchten in van alles en dan dus niet bij jezelf en je gevoel komen
En ik lag te rusten en toen kwam die gedachte opeens
Bjurn is nu op het juiste moment in mijn leven gekomen , zo voelde ik het op dat moment .. En dat is goed
Peut heeft nog even gegraven of ik me wel aan mijn grenzen houd , jouw moet ik niet activeren maar afremmen
Maar ik doe het goed :)
Door Siberienne
#3342797
Wat heb je toch een heerlijk gevoel voor humor ;D ;D

Was je in de avond in slaap gevallen? Soms kon ik ook gewoon niet wakker blijven, maar idd wel oppassen dat je in de nacht slaapt en niet je slaapt waak ritme ontregelt. Maar da’s voor jou vast niet nieuw ;)

Succes met Bjurn ....
Door smulpaap
#3342836
Lizzy schreef:Bjurnout ;D . Gekkerd ;D ! Maar je bent goed bezig :-* ! En hee, dat is toch lekker om een keer lekker lang diep te slapen? Dat werkt genezend, slapen :-*
Ach ja , soms moet je er ook de humor maar van inzien :biggrin2:
Na de sessie was ik al gaan liggen , bekaf ..... en later op de avond weer
Toen had ik beter naar bed kunnen gaan
Door smulpaap
#3342837
Siberienne schreef:Wat heb je toch een heerlijk gevoel voor humor ;D ;D

Was je in de avond in slaap gevallen? Soms kon ik ook gewoon niet wakker blijven, maar idd wel oppassen dat je in de nacht slaapt en niet je slaapt waak ritme ontregelt. Maar da’s voor jou vast niet nieuw ;)

Succes met Bjurn ....
Ja , ik dacht even naar de grijze man met baard te kijken op NPO1
En ja , ik let idd goed op mijn ritme
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door