Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3341871
Het gaat zijn gangetje :)
Aan de slag gegaan met mijn huiswerk ....
Goed luisteren naar het lijf .....
Te veel /te lang praten is dus nog helemaal niets . Maar ik zeg het wel tegen de betreffende mensen
Gisteren tijdens het wandelen met de tut een goed gesprek met een hondenvriendin
Ook zij heeft het nodige meegemaakt ..... En op een geven moment voel ik het aankomen
Klaar voor nu , naar huis
En ik heb me aangesloten bij een leuke chatgroep ( oudere -jongeren :cool: .... mannen en vrouwen )
En dan soms even 15 -30 minuten online . Soms is het gein en soms is er diepgang
En daar weten ze het ook , is het voor mij genoeg dan ben ik weer vertrokken ( ik hou de tijd keurig in de gaten )
want ook achter de compuut moet ik niet te lang zitten
Door smulpaap
#3341902
Vanmiddag is de directie op bezoek geweest . En men drukte mij nogmaals op het hart dat ik vooral mijn tijd moet nemen , en dat ik wat hun betreft geen enkele druk hoef te voelen .
Dus : dat is erg fijn . Ik hoor ook weleens van mensen dat er veel minder begripvol met ze word omgegaan
Door Lizzy
#3341904
smulpaap schreef:Vanmiddag is de directie op bezoek geweest . En men drukte mij nogmaals op het hart dat ik vooral mijn tijd moet nemen , en dat ik wat hun betreft geen enkele druk hoef te voelen .
Dus : dat is erg fijn . Ik hoor ook weleens van mensen dat er veel minder begripvol met ze word omgegaan
Eh... Ja. Ik heb van heel dichtbij meegemaakt dat het heul anders kan :-X

Nou fijn voor je, hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken!
Door smulpaap
#3341919
Ronald schreef:Dat is wel heel fijn. Gelukkig zijn er nog werkgevers die oog voor de mens hebben en niet alleen aan de centen denken.
Daar hebben we als team wel voor moeten strijden hoor Ronald .

* Kom eens wat vaker uit die ivoren toren * ::)

Uiteindelijk zag men toch in dat er op dat vlak verandering moest komen
En de bezem is er flink doorheen gegaan , de beerput ging open
Maar sindsdien gaat het echt veel beter
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3341920
smulpaap schreef:Daar hebben we als team wel voor moeten strijden hoor Ronald .

* Kom eens wat vaker uit die ivoren toren * ::)

Uiteindelijk zag men toch in dat er op dat vlak verandering moest komen
En de bezem is er flink doorheen gegaan , de beerput ging open
Maar sindsdien gaat het echt veel beter
Ik zit (toevallig) in een vergelijkbare situatie. Morgen mijn eerste werkdag na 7 maanden. Eerst maar eens een half dagje in de week, om te proeven. En daarna heel voorzichtig opbouwen. Met als streven om in het eerste kwartaal van 2019 weer volledig aan het werk te gaan.
Door smulpaap
#3341921
El_Kato schreef:Zo te lezen heb je helemaal geen cursus grenzen stellen nodig! Je doet het harstikke goed :-*
Hahha , dat dacht ik ook ::)

De laatste keer bij de peut oefeningen grenzen stellen gedaan
Dus ik dacht stiekem , appeltje eitje
De vierde keer viel ik door de mand hoor ....

Maar er zijn idd dingen die steeds inzichtelijker worden .... eindelijk
Ik ben altijd iemand van ja maar .... toch nog altijd even proberen om er tegenin te gaan
Maar dan is er een peut die me heel hard terugfluit ... niks ja maar !
Deze man heeft haarfijn in de gaten dat ik soms een ""harde ""en zeer directe benadering nodig heb
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3341922
Mooi zo!!!

Ik heb, gelukkig, een leidinggevende (werkgevende staat volgens mij ook niet erg goed bekend), die mij erg graag wil behouden en mij op mijn tempo terug laat komen.... ben er erg blij mee.... Hoop komende zondag mn vaste contract te hebben ;) .....
Hoop voor jou, dat jij in je eigen tempo kan herstellen en evt terug kan komen...... maar vooral je eigen tempo etc.... :-*
Door smulpaap
#3341923
Ronald schreef:Ik zit (toevallig) in een vergelijkbare situatie. Morgen mijn eerste werkdag na 7 maanden. Eerst maar eens een half dagje in de week, om te proeven. En daarna heel voorzichtig opbouwen. Met als streven om in het eerste kwartaal van 2019 weer volledig aan het werk te gaan.
Ik heb weleens geroepen ... wees zuinig op de ervaren -jaren -werknemers
En uiteindelijk zullen ze denk ik wel moeten
We mogen immers nog even door tot 67 jaar
Door smulpaap
#3341924
CindyMayella schreef:Mooi zo!!!

Ik heb, gelukkig, een leidinggevende (werkgevende staat volgens mij ook niet erg goed bekend), die mij erg graag wil behouden en mij op mijn tempo terug laat komen.... ben er erg blij mee.... Hoop komende zondag mn vaste contract te hebben ;) .....
Hoop voor jou, dat jij in je eigen tempo kan herstellen en evt terug kan komen...... maar vooral je eigen tempo etc.... :-*
Ja ! daar kan je ook blij mee zijn in deze tijden , zeker als je geen vast contract hebt
Hopelijk krijg je je contract Zondag ! ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3341938
smulpaap schreef:Hahha , dat dacht ik ook ::)

De laatste keer bij de peut oefeningen grenzen stellen gedaan
Dus ik dacht stiekem , appeltje eitje
De vierde keer viel ik door de mand hoor ....

Maar er zijn idd dingen die steeds inzichtelijker worden .... eindelijk
Ik ben altijd iemand van ja maar .... toch nog altijd even proberen om er tegenin te gaan
Maar dan is er een peut die me heel hard terugfluit ... niks ja maar !
Deze man heeft haarfijn in de gaten dat ik soms een ""harde ""en zeer directe benadering nodig heb
Doet mij denken aan de jack Russel ;D :biggrin2:
Maar dat jij en de peut dit beiden al inzien is al top!
Klinkt allemaal alsof je goed bezig bent, ondanks dat het niet altijd even makkelijk is om je aan de grenzen te houden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door