Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3338018
Ik zat al een tijd niet lekker in mijn vel , maar ik ben het type we zullen doorgaan . Veel te lang mee door gegaan dus en nu geheel kapot
Me ziek gemeld op het werk ....
Naar de huisarts , die me even flink ""op mijn donder gaf "" Hoe haal je het in je hoofd om hier zolang mee te modderen
Samen met de huisarts gezocht naar een therapeut , en gelukkig een geweldige therapeut gevonden . Geheel burn-out
Maar er was nog iets ... ik had vage vermoedens . En mijn onderbuikgevoel klopte ....
Maar ik had iets van misschien is het moeilijk om te vertellen , geef hem even de ruimte ....
Maar er kwam niets , en dat begon mij hevig te irriteren . Dus de bom barstte , en ik heb op heel directe wijze gezegd en nu wil ik weten wat er aan de hand is
Nu , er is dus een ander . En dat is al maanden aan de gang , en ik had mijn vermoedens al .
Goed , dat je wilt scheiden ? dat kan . Is er een ander in het spel , dat kan ook . Maar kom er dan ook zelf eerlijk vooruit
Dus ... dat kan er ook nog wel bij .
Ik was razend , mijn vertrouwen was geheel zoek . Ik wist het eigenlijk helemaal niet meer .... En je voelt je al zo fijn als je burn-out bent
Maar : Ik heb een zeer lieve huisarts , een therapeut die heel veel voor me doet , ook gezien mijn werk
Want ja de bedrijfsarts zat er ook aan te komen , en als ""het tussen de oren zit "" :-X ::)
Twee weken geleden rolde de uitnodiging in de bus , en ik was op van de zenuwen .
Nu , vandaag dus geweest , en een hele begripvolle bedrijfsarts , zucht .... gelukkig .....
Alles maar op papier gezet en hierin ondersteuning gehad van de therapeut , maar dat gaf in elk geval duidelijkheid en leidde tot een goed gesprek
Ik voel me soms net een zombie en er komt geen woord uit ...
Ik had al besproken met huisarts en therapeut wat voor mij het beste zou zijn als ik weer aan werken toe ben
En wat ik nooit had verwacht , daar kwam de bedrijfsarts zelf ook (al ) mee ..... zucht , weer een pak van mijn hart
De baas heb ik inmiddels verzocht om definitief het huis te verlaten , er moest naar eigen zeggen ""nog een knop om ""
Nu , dat kan maar doe dat dan maar ergens anders . Ik ben er klaar mee , en ik krijg de zenuwen als jij hier nog langer bent
En ik wil aan mezelf gaan werken ! En dat gata echt niet beter als jij hier nog bent . Lucht en ruimte voorlopig ! Voor beiden , dan gaan we tenminste nog normaal uit elkaar
Daarnaast werd Taartje er ook zeer onrustig van , en ze heeft nu door stress oorontsteking aan beide oortjes , nog een reden om het huis te verlaten dus
Mijn harige vriendinnetje is mij goud waard en haar welzijn idem !
Mijn jongste zoon en zijn vriendin zijn ""klaar "" met vader . Dus die gaat hij niet meer zien , zijn kleinkinderen idem .
En ik ken mijn zoon , dat gaat nooit meer anders worden .
De oudste is een binnenvetter en daar kan ik mijn vinger nog niet geheel opleggen
Ik blijf voorlopig waar ik zit , eerst stevig met mezelf aan het werk . Daarna is er als het goed is weer ruimte voor een nieuw leven en nieuwe kansen ... met mijn harige vriendinnetje
Ik zal er alles aan doen wat in mijn vermogen ligt om haar te houden
#3338022
Christene zielen, dat is niet niks, zeg! Echt helemaal niet leuk. Een burn-out is al stevige kost, maar dan ook nog je huwelijk zien stranden... Ik zou zeggen: goed dat je het hier (of ergens anders) neerzet, dat je erover schrijft, dat je het niet binnen in je houdt maar uiting geeft aan je woede, onmacht en frustraties. Dat is alvast een gezonde stap om te zetten. Fijn ook dat je bij je huisarts en therapeut weerklank vindt en serieus wordt genomen. Voor de rest kan ik je alleen maar sterkte wensen met de hele toestand, ik hoop dat je er goed doorheen komt en dat je snel weer rustiger vaarwater vindt!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338026
Fijn om weer wat van je te lezen :-*
Ook heel fijn dat je een fijne huisarts, therapeut en bedrijfsarts hebt om je hier doorheen te trekken!

Vind het wel enorm naar dat je man een ander heeft en dat er uiteindelijk uit komt op moment dat jij al met burn out thuis zit :-X Daar zijn geen woorden voor.........

Ik wens je enorm veel kracht toe om hier weer bovenop te komen :bigarmhug:
Door Lizzy
#3338034
Een week of 2 geleden dacht ik nog "waar is onze smulpaap toch?". Jeetje, allemachtig..... Wat ontzettend heftig. En dan ook nog eens alles tegelijkertijd :-X . Ik ben wel heel erg blij om te lezen dat je een fijne huisarts, een geweldige therapeut en een goede bedrijfsarts hebt. Want dat is in dit soort situaties ontzettend belangrijk. Ik geef je groot gelijk dat je de baas de deur hebt gewezen. Ga jezelf maar zoeken op een andere stek! En dat geeft (denk ik) ook wel rust, als de baas weg is.

Poeh hee. Jeetje.

Ik wens je echt ontzettend veel sterkte met alles :-* ! Ik hoop dat je je leven weer goed op de rit krijgt :-*

:bigarmhug:
Door ellenned
#3338035
Ik weet niet wat te zeggen, dit is zo veel ellende bij elkaar. Jouw berichtjes lijken altijd zo veel plezier en genieten uit te stralen en nu in zo n dal. Je gaat er uit komen, samen met je harige vriendinnetje, maar je hebt een lange weg te gaan. Heel veel sterkte!
Door Siberienne
#3338037
Heel heeel veel sterkte! Ik ken het burn-out-dal, en dan ook nog je huwelijk.. heel pittig! Maar weet je, er is wel een weg omhoog, weet ik uit ervaring. Echt waar !

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ps als ik even wat rustiger zit, schrijf ik je nog wel over wat mij geholpen heeft, wie weet heb je er wat aan, gelukkig heb je al een team om je heen, dat helpt!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3338040
Nou lekker dan >:( maar jij bent een sterk wief en nu al op de goede weg. Ik wens je veel kracht toe en dat je je samen met je Taartje en de steun van je kinders snel een fijn nieuw leven kan opbouwen. :-*
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3338042
Klote. Kan je heel veel sterkte wensen vanuit mijn beide ervaringen hiermee. Heb aan sleutelhanger mijn lijfspreuk, die maar al te waar is en waardoor ik hoop dat je nooit afscheid neemt van je viervoetige metgezel:

"Who saved who??"

Je krijgt zoveel steun en liefde vanuit haar, dat heb ik nog nooit ervaren van een mens.... Ik 'red' dan misschien mijn tweedehandsjes; zij hebben mij al vele malen gered...

Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3338043
Heel veel sterkte gewenst Smulpaap. Ik vond het ook al zo stil van jou kant, maar dat er zoveel op je bordje lag :'( . Ik hoop dat jou harige vriendinnetje en het team dat je om je heen hebt jou hier doorheen gaan helpen :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door