Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3339885
Mijn harige vriendinnetje geeft me gelukkig ook heel veel positieve energie
Dat waanzinnige lieve zachtaardige karaktertje van haar ...... :-* :-* :-* :-* :-*
Ik geniet altijd van haar , maar nu net iets bewuster
Vanmorgen na de wandeling ging ze weer zo lekker tevreden en ontspannen in het zonnetje liggen
En ik werd vanmorgen wakker , en madam lag nog te pitten , met haar hoofdje op het kussen , lijf onder het dekbed :biggrin2:
Als ik uit bed ga komt ze vaak ook , oh is het weer zo laat ? Maar vanmorgen dus niet . Hmm ga jij er al uit , nou , ik blijf nog even in bed hoor :biggrin2:
Door smulpaap
#3340123
Baas aan de foon vanmorgen . Kan ik komen praten ? Ik wil je alles vertellen , het knaagt aan me . En er is nog meer ::)
Nou , op mijn voorwaarden . En dat betekent dat de tut jouw niet te zien krijgt
Dus een hondenvriend geregeld , en die heeft haar meegenomen .

Naah en toen de baas ::)
Het hele verhaal aangehoord , en de nodige tranen zien vloeien ::) :-X
Ik werd al niet vrolijk van hetgeen ik al wist ....
En dat jij nu problemen , schuldgevoelens en weet ik wat allemaal hebt , vervelend voor je .....
En ik wist al heel zeker dat het boek gesloten was ......
Dit heb ik hem nogmaals duidelijk gemaakt
Wilde graag een knuffel bij vertrek , dikke tranen ..... blijf van me af en vertrek nu maar
Ik heb geen enkele behoefte om jouw te troosten
Door Tanna
#3340124
Goed zo, meid! Zo'n man kun je toch ook nooit meer vertrouwen? Knap van je, hoor!!! Doet wel pijn natuurlijk, maar jij hebt de volgende afslag al genomen.......
Door smulpaap
#3340178
Ik voelde na het bezoek alleen maar kracht .....

En de tut is net thuis ::) :biggrin2:
Afspraak was rond 20.00 uur
Maar mini & maxi waren samen op bed gekropen en volledig in coma , de kleine draak tussen de grote voorpoten van maxi
Dus even besproken wat en hoe .... nou laten liggen dus
Nog wel gevraagd of hondenvriend nog wel in bed paste , maar dat zou wel lukken :biggrin2:
En ze hebben de hele nacht doorgeslapen

Eenmaal hier wilde de draak gelijk naar boven , daar is ""mijn slaapkamer "" hoor maxi . Kunnen we hier ook doen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3340219
Hopelijk is het voor meneer nu dan ook duidelijk dat hij door moet met zijn leven zonder jou lastig te vallen met zijn problemen ::)
Wel heel fijn dat jij vooral kracht voelde :-*

En die tut ;D
Door smulpaap
#3340258
Met dit mooie weer sta je (soms ) ook wat langer even te kletsen met andere hondenbezitters .
Enige tijd geleden al eens met een mevrouw die ik vaak tegenkom
En zij vroeg mij , is er iets met jouw ? Je bent afgevallen , je hebt een vermoeide blik in je ogen
Dus haar het verhaal vertelt . Nou , we zijn dus lotgenoten ....
Zij is ook burn-out geweest en heeft met haar partner ook hetzelfde meegemaakt
En dan is het toch , kom eens even op de koffie
Nu , dit hebben we vanmorgen voor de tweede keer gedaan . En we hebben een hele goede klik
( In eigen kring dus geen mensen die dit hebben meegemaakt )
Morgen weer naar de peut , en daarna weer veel rust . want dat hakt er stevig in (maar het is voor het goed doel :cool: )

En wat meneer betreft : Ik wilde ook zijn lichaamstaal weleens zien , puur voor mezelf
Door de foon hoor je een stem .... ::)
Door smulpaap
#3340261
Oh ja , en de hondenvriend die tut had opgehaald is ook erg lief en begaan . Ook voor de kleine tut
Ik geef mijn hond eigenlijk aan bijna niemand mee
Deze man heeft zelf ook veel meegemaakt , (v)echtscheiding
En hij geeft mij ook vele goede tips
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3340263
Het is best wel heftig wat je doormaakt en ik vind het knap dat je het boek gesloten hebt wat de baas betreft.
Het zou uiteraard heel makkelijk zijn om hem weer terug te nemen, maar je staat duidelijk wat dat aangaat heel stevig in je schoenen.

En het kan heel fijn zijn als je met een lotgenoot kunt praten, je gunt niemand zoiets maar het is fijn dat je bepaalde dingen niet hoeft uit te leggen.
Door Siberienne
#3340264
Fijn Smulpaap, dat je (h)erkenning en steun hebt. Is goud waard. Ik heb ook veel gehad aan lotgenoten contact. En mooie contacten en vriendschappen eraan over gehouden. Fijn dat je me daar weer even aan herinnerde ;)
Door Lizzy
#3340267
smulpaap schreef:Baas aan de foon vanmorgen . Kan ik komen praten ? Ik wil je alles vertellen , het knaagt aan me . En er is nog meer ::)
Nou , op mijn voorwaarden . En dat betekent dat de tut jouw niet te zien krijgt
Dus een hondenvriend geregeld , en die heeft haar meegenomen .

Naah en toen de baas ::)
Het hele verhaal aangehoord , en de nodige tranen zien vloeien ::) :-X
Ik werd al niet vrolijk van hetgeen ik al wist ....
En dat jij nu problemen , schuldgevoelens en weet ik wat allemaal hebt , vervelend voor je .....
En ik wist al heel zeker dat het boek gesloten was ......
Dit heb ik hem nogmaals duidelijk gemaakt
Wilde graag een knuffel bij vertrek , dikke tranen ..... blijf van me af en vertrek nu maar
Ik heb geen enkele behoefte om jouw te troosten
Zo dan. Volgens mij ben je echt heel erg klaar met baas! Zo lang jij het prima vindt om hem te woord te staan is dat prima natuurlijk. Maar ik vind het wel :-X :-X hoor, dat hij weer bij je uit komt huilen. Maar goed, jij hebt de bevestiging: boek is gesloten :-* ! Fijn dat je mensen om je heen hebt met wie je goed kunt praten!
Door smulpaap
#3340292
KarenH schreef:Het is best wel heftig wat je doormaakt en ik vind het knap dat je het boek gesloten hebt wat de baas betreft.
Het zou uiteraard heel makkelijk zijn om hem weer terug te nemen, maar je staat duidelijk wat dat aangaat heel stevig in je schoenen.

En het kan heel fijn zijn als je met een lotgenoot kunt praten, je gunt niemand zoiets maar het is fijn dat je bepaalde dingen niet hoeft uit te leggen.
Nee hoor hem terug nemen gaat niet meer gebeuren . Mijn nieuwe leven is begonnen , en daarin is geen ruimte meer voor hem . En dat weet ie
Ik wil alleen wonen , en 80 % ruimte hebben voor mezelf en mijn herstel . En de overige 20 % is voor andere dingen ;)
Door smulpaap
#3340293
Siberienne schreef:Fijn Smulpaap, dat je (h)erkenning en steun hebt. Is goud waard. Ik heb ook veel gehad aan lotgenoten contact. En mooie contacten en vriendschappen eraan over gehouden. Fijn dat je me daar weer even aan herinnerde ;)
Ja , fijn is dat he ? ;) Positieve dingen .... en energie
Door smulpaap
#3340295
Lizzy schreef:Zo dan. Volgens mij ben je echt heel erg klaar met baas! Zo lang jij het prima vindt om hem te woord te staan is dat prima natuurlijk. Maar ik vind het wel :-X :-X hoor, dat hij weer bij je uit komt huilen. Maar goed, jij hebt de bevestiging: boek is gesloten :-* ! Fijn dat je mensen om je heen hebt met wie je goed kunt praten!
Ja hoor , ik ben er klaar mee . Al dacht ie wel, door nu nog openhartiger te zijn , dat ie mogelijk wel een potje zou kunnen breken
Is er dan geen sprankje hoop meer ? Nee ! Je kent me , ik ben gesteld op eerlijkheid , waar het ook over gaat en wat het ook is
Maar het is over en uit . Ik heb nog voorgesteld om in therapie te gaan bv . Maar dat hoefde toen niet . En nu ook niet meer .
En ik heb hem ook gezegd , blaas tegen me aan en ik lig , bij wijze van . Maar mijn gevoel van eigenwaarde knakt nooit !
Dus .. zijn kwartje is nu ook gevallen .
Door smulpaap
#3340384
Vandaag vanwege de warmte geen oefeningen gedaan
Maar wel het nodige huiswerk mee over :
How your nervous system works ...... self regulation - protection - survival
En het daar uitgebreid over gehad

En als laatste nog een leuke instinker ... hoe gaat ze hierop reageren

Er is binnenkort een workshop op Terschelling , dat zou voor jouw ook wel iets zijn . O.a over grenzen stellen
Ik : is dat in groepsverband ? Peut , ja
Ik : Nee ! Ik heb helemaal geen interesse in een andermans grenzen en waar ze mee worstelen en wat ze bezig houd
Ik ben (voorlopig ) met mezelf aan het werk . Dus , misschien later maar nu niet , en ... ik zou doodmoe van die mensen worden
Peut : Goed zo meid , dat kwam er krachtig uit , je weet wat je wilt . En je benoemd dat mensen je moe maken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door