Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3338045
Je krijgt ineens wel heel veel voor je kiezen...
Gelukkig dat je fijne mensen om je heen hebt die je hierbij kunnen helpen.
Samen met je harige vriendinnetje kom je hier weer uit, sterker dan ooit maar dat heeft tijd nodig.
Heel veel sterkte komende tijd :-* :-* :-*
Door smulpaap
#3338052
Dank :-* :-* :-* voor jullie lieve berichtjes

De eerste periode was inktzwart , mede door mijn oh zo warrige hoofd
Wat moet ik nog in dit hok bv , en dan de omgeving ... joh kom maar bij mij
Maar dat doe ik niet
Maar ook de goed bedoelde reacties in de omgeving ..... gesprekken , telkens kwam het op dingen die ik eigenlijk niet wilde bespreken
Boosheid , ook van hun kant ....
Buren , maar ik heb hen gezegd . Vraag het hem zelf maar als je hem (nog) ziet . Ik heb nu nog geen zin om erop in te gaan

Mijn motto is voorlopig geworden : Ik bekijk per moment waar ik zin in heb , en als mensen mij benaderen om dingen die ze willen dan zeg ik , ik denk er eerst nog even over na
Het kom maar bij ons was er zo eentje .... tijdens zwarte momenten voelt dat al snel als een warme deken
Maar ik voel dat ik veel meer behoefte heb aan rust .....
Of ik krijg het gevoel van """kom onder die steen vandaan "" en dan ga ik met Taartje de straat op , of even lekker op een bankje zitten Wat soms leid tot een gesprek over koetjes en kalfjes met mensen die ik tegenkom
Even iets anders dan de shit .....
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3338056
He bah, wat veel stress allemaal!

Je komt op mij over als een sterk iemand, een doorzetter.
Wat fijn dat je zulke begripvolle artsen om je heen hebt, dat je je gesteund kunt voelen.

Ik wil je veel sterkte wensen! :-*

Kies voor jezelf en doe wat voor jou goed voelt. :bigarmhug:
(even lak aan andere mensen en lekker van jouw Taartje genieten. :-* )
Door smulpaap
#3338060
Klopt Border Bandit , ik ben een keiharde bikkel . Wat huisarts en therapeut mij ook steeds zeggen (maar het is tegelijkertijd ook mijn valkuil )

Relatietherapie : Die kwam natuurlijk ook ter sprake bij huisarts en peut
Daar heb ik ook al heel stevig over nagedacht
Het kan er immers ook toe leiden dat je beter door je scheiding heen komt
Maar ? Moet dat initiatief alleen bij mij vandaan komen ? En ik hang de heilige niet uit hoor , twee kijven , twee schulden ....
Nog wel een poging ondernomen om dat te bespreken ....
Maar mijn indruk is dat zijn wereld erg gekleurd is

En nu ben ik zo ver dat ik dat NIET ! meer wil . het gevoel om voor mezelf te gaan word alleen maar sterker en sterker
En ik hoop dat de baas ook met beide benen op de grond blijft ::)
Maar dat zal ie zelf op moeten lossen
Door - pien -
#3338062
smulpaap schreef:Dank :-* :-* :-* voor jullie lieve berichtjes

De eerste periode was inktzwart , mede door mijn oh zo warrige hoofd
Wat moet ik nog in dit hok bv , en dan de omgeving ... joh kom maar bij mij
Maar dat doe ik niet
Maar ook de goed bedoelde reacties in de omgeving ..... gesprekken , telkens kwam het op dingen die ik eigenlijk niet wilde bespreken
Boosheid , ook van hun kant ....
Buren , maar ik heb hen gezegd . Vraag het hem zelf maar als je hem (nog) ziet . Ik heb nu nog geen zin om erop in te gaan

Mijn motto is voorlopig geworden : Ik bekijk per moment waar ik zin in heb , en als mensen mij benaderen om dingen die ze willen dan zeg ik , ik denk er eerst nog even over na
Het kom maar bij ons was er zo eentje .... tijdens zwarte momenten voelt dat al snel als een warme deken
Maar ik voel dat ik veel meer behoefte heb aan rust .....
Of ik krijg het gevoel van """kom onder die steen vandaan "" en dan ga ik met Taartje de straat op , of even lekker op een bankje zitten Wat soms leid tot een gesprek over koetjes en kalfjes met mensen die ik tegenkom
Even iets anders dan de shit .....
Toen ik ooit heel diep in de shit zat, ben ik er op deze manier weer langzaam bovenop gekomen...
Heel vaak heb ik 'onder die steen' gezeten maar toch ook soms weer even er onderuit...
Per moment 'voelen'/bekijken waar je zin in hebt...
Ik hoop dat het jou ook gaat helpen :-*
Door smulpaap
#3338090
Schrijven deed ik al veel als ik bv verdriet had . Nu doe ik het ook , gewoon voor mezelf . Ik type een eind heen , en er is soms geen touw aan vast te knopen
Maar nu zat ik gisterenavond een beetje dom te zappen , kwam ik op NPO3 terecht , programma over suicidale en ongeneeslijk zieke jongeren
En er kwam een meisje aan het woord die was gaan zingen . Dat bracht mij ook gelijk op het idee om dat ook te gaan doen
Dus ... er vanmiddag even mee aan de slag . Maar waarom moet ik de lat hoog leggen ? Er hoeft geen tekst te ontstaan , er is niemand die het hoeft te begrijpen , ik doe dit voor mezelf

En tja verder krijg ik soms goedbedoelde adviezen /tips van mensen
Joh , ga daten . Dat gaf mij zoveel afleiding . Nou , leuk maar dat ga ik niet doen .... in al mijn kwetsbaarheid ::) :-X
Daarnaast zit je veel te veel achter de compuut , wat nu ook niet bepaald goed is . Dus dan maar liever iets anders en veel naar buiten
Nee hoor , ik trek mijn eigen plan . Ik heb er al een paar bedacht , voor als ik me straks sterker /beter voel
En verder vanmiddag even lekker gewandeld met Taartje en iemand hier uit de buurt , beide honden kunnen goed met elkaar opschieten .
En voor de rest van de dag lekker niets meer . Foon uit , rust !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door