Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3344596
smulpaap schreef:De kleine tut blijft het weekend ook nog logeren . Het ene moment kan ik ontploffen , zeer kort lontje . En dan zijn er weer momenten van volledige bevriezing en watten in mijn hoofd
Onverantwoord om op die manier met een hond te wandelen . Ik mis haar , maar het is voor nu beter zo
Sterkte :bigarmhug: :bigarmhug:

En je Taartje kan ondertussen lekker met haar grote vriend knuffelen :P
Door smulpaap
#3344982
Zo , het leven is weer terug in mij . Ik heb als dweil op de bank gelegen , en zo nu en dan even een klein stukje wandelen ....
Dus het was goed dat de kleine tut uit logeren was . Hoofdpijn , lage rugpijn , soms deed het hele lijf pijn . En een heel kort lontje
En in mijn slaap kwamen er de meest bizarre kreten uit , waar ik weer wakker van werd . Maar het tikkende tijdbom gevoel ben ik ook weer kwijt
Vanavond het vrijwilligerswerk gedaan , en dat was weer erg leuk
Door smulpaap
#3345003
Ja , idd . Het was een heel heftige sessie . Meestal knap ik wel weer op na een dag of twee . Nu dus niet .
Maar er is weer heel wat ""bagger "" opgeruimd . Volgende week weer naar de peut
Door Siberienne
#3345155
Goed dat je dit zo kan doen. Ik kreeg van de bedrijfsarts steeds te horen "ga maar lekker veel naar buiten en wandelen met de honden" terwijl ik die af en toe echt achter het behang kon plakken. Vooral Spot nam veel van mijn energie over, dus hoe meer ik liep te frusten hoe dwarser hij werd... Ik vind het heel knap dat je dat van jezelf (h)erkent!


Sterkte, hou je taai en een knuffel van ons
Door smulpaap
#3345160
Ja hoor , tutje is weer lekker thuis . En ik hoef dit gelukkig ook niet allemaal zelf te bedenken . Ik ken deze man al vele jaren ( inmiddels gepensioneerd hondentrainer ) en een half woord is genoeg .

Ik ben eerst onder zijn begeleiding weer gaan wandelen met de tut , hij observeerde me ondertussen . Erg fijn als er even professionele ogen meekijken .
Door smulpaap
#3345681
Vandaag een hele goede dag gehad . Pinkpop staat momenteel behoorlijk hard aan . Ik zit lekker mee te zingen :biggrin2: en ik verdraag het prima
Op dagen zoals vandaag moet ik wel goed bij de les blijven , ik wil van alles . Maar ik ben me er er zeer goed van bewust dat dat niet de bedoeling is
Kan me echt de tijd niet heugen dat ik zoveel energie heb gevoelt . Nog even in overleg geweest met de peut . We stellen de behandeling nog een week uit
De laatste was een zeer heftige . Daarvoor in de plaats ga ik gezellig met iemand op stap , hondjes mee . Even wandelen en daarna een hapje eten
Praten met mensen begint ook beter te gaan , ik ben veel minder snel vermoeid .
En van de week weer naar de bedrijfsarts geweest . Daar kreeg ik een enorme huilbui , het is ook een erg fijn persoon en ik voel me daar erg op mijn gemak
Ik mag als dat kan mijn uurtje werk uitbreiden , maar dat is aan mij . Ik ga het proberen met een kwartier erbij . En desnoods twee keer per week een uurtje . Ik zie wel .
Zij was nog lang niet tevreden , en zo is het ook . Er is nog een flinke weg te bewandelen , maar met kleine stapjes ......
Ik maak me er ook niet druk om , het is wat het is . En het gaat zoals het gaat . Het alleen zijn in mijn hut vind ik een zegen .... heerlijk
Wil ik mensen dan kan het , wil ik ze niet dan is mijn bunker dicht :biggrin2: Mijn harige vriendin en ik redden het prima zo
Door smulpaap
#3345706
Klopt hoor , maar de ""bagger "" komt goed los . Ik hoorde nu net een nummer van Adele op de radio . Brandende ogen , tranen en de bekende pijn in mijn re-zij
Een paar weken geleden zag ik ""Bjurn "" als mijn vriend . Nu zie ik ""Bjurn "" ook als iemand waarvan ik het gevecht ga winnen
En wat ik in mijn kop heb heb ik niet in de kont .... ;)
Door nikèdog2000
#3345715
smulpaap schreef:Vandaag een hele goede dag gehad . Pinkpop staat momenteel behoorlijk hard aan . Ik zit lekker mee te zingen :biggrin2: en ik verdraag het prima
Op dagen zoals vandaag moet ik wel goed bij de les blijven , ik wil van alles . Maar ik ben me er er zeer goed van bewust dat dat niet de bedoeling is
Kan me echt de tijd niet heugen dat ik zoveel energie heb gevoelt . Nog even in overleg geweest met de peut . We stellen de behandeling nog een week uit
De laatste was een zeer heftige . Daarvoor in de plaats ga ik gezellig met iemand op stap , hondjes mee . Even wandelen en daarna een hapje eten
Praten met mensen begint ook beter te gaan , ik ben veel minder snel vermoeid .
En van de week weer naar de bedrijfsarts geweest . Daar kreeg ik een enorme huilbui , het is ook een erg fijn persoon en ik voel me daar erg op mijn gemak
Ik mag als dat kan mijn uurtje werk uitbreiden , maar dat is aan mij . Ik ga het proberen met een kwartier erbij . En desnoods twee keer per week een uurtje . Ik zie wel .
Zij was nog lang niet tevreden , en zo is het ook . Er is nog een flinke weg te bewandelen , maar met kleine stapjes ......
Ik maak me er ook niet druk om , het is wat het is . En het gaat zoals het gaat . Het alleen zijn in mijn hut vind ik een zegen .... heerlijk
Wil ik mensen dan kan het , wil ik ze niet dan is mijn bunker dicht :biggrin2: Mijn harige vriendin en ik redden het prima zo
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door