Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3344033
Ja, het kan net nog even voor a.s Woe . Dan mag ik weer naar de peut . En ik vrees dat het hem daarna even niet gaat worden .
We gaan naar de naastgelegen sportschool , en daar zijn we alleen . ( Peut heeft daar afspraken over met de sportschool )
En daar ga ik onder begeleiding eens even een portie boosheid eruit gooien , peut merkte dat de vorige keer ook al
Hij vroeg me of ik het zag zitten . Nou , ja dus . Het is niet de bedoeling dat ik bv zelf de tent afbreek .....
Ik ben verder vriendelijk naar iedereen , geen kort lontje ..... maar de rest snappen jullie denk ik wel
Het zal pittig worden , maar ik kijk er nu al naar uit !
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344037
Je mag er wel 7 van mij hebben hoor :P

Maar zonder gein, door ziek zijn snel gewicht kwijt raken is niet leuk. Dus dat er weer 1 bij zit is fijn, betekent ergens dat er wel iets meer rust is.
En oja boosheid , ja dat kan ik me nog herinneren, die moet eruit ja maar liever niet met andere mensen de kop afbijten ( ja ik kon toen ook om niks flippen ook tegen collega's of de pc of spullen ) Maar goed dat komt ook weer goed :biggrin2: Ik deed dat met flink idioot sporten toen, gedachten op nul en er keihard tegenaan.
Door smulpaap
#3344045
Kaio schreef:Je mag er wel 7 van mij hebben hoor :P

Maar zonder gein, door ziek zijn snel gewicht kwijt raken is niet leuk. Dus dat er weer 1 bij zit is fijn, betekent ergens dat er wel iets meer rust is.
En oja boosheid , ja dat kan ik me nog herinneren, die moet eruit ja maar liever niet met andere mensen de kop afbijten ( ja ik kon toen ook om niks flippen ook tegen collega's of de pc of spullen ) Maar goed dat komt ook weer goed :biggrin2: Ik deed dat met flink idioot sporten toen, gedachten op nul en er keihard tegenaan.
Stuur die 7 kg maar op hoor ;D

Ik heb het gelukkig niet met spullen , nog weleens met mensen . In de super bv , sta niet zo in die tas te rommelen .... . Maar dat word ook minder
Ik weet , voel , en ben me ervan bewust tegen wie mijn boosheid is gericht .....
En ik mag voorlopig helemaal niet idioot sporten . Ik heb momenten waarop er zoveel energie vrijkomt .... en dan ook de neiging om van alles te gaan doen
Maar ook daar ben ik stevig voor gewaarschuwd . Peut had iemand in de praktijk , die wilde even fietsen . Prima , 10 minuten en dan stoppen
Maar er kwam zoveel energie vrij , diegene was dus lekker doorgegaan . En daarna 10 stappen teruggevallen ( ook burn-out )
Door smulpaap
#3344110
Zo . De eerste keer zit erop . Het ging goed , om 20.00 uur terug en aansluitend koffie , thee of limonade . Ik heb me aan mijn grens gehouden en ben dus naar huis gegaan ... gezellig , maar voordat ik het weet ben ik i.pv. een uur twee uur in de weer . En dat is niet de bedoeling , dit ook uitgesproken . Dus volgende week weer
Door smulpaap
#3344137
eelke schreef:Goed zo, op die manier kom je er zeker wel en blijf je er in de toekomst ook vandaan :)

Was het ook al een beetje leuk of voelde het als overleven?
Dat vroeg mijn leidinggevende ook al , die belde afgelopen Vrijdag ... heb je al buikpijn ? Nee ! Want dit is wat ik wil !
Ik ben mijn mondigheid gelukkig helemaal niet verloren . De bedrijfsarts wilde dat ik in een andere groep van start zou gaan , dan had ik eerder kunnen beginnen
Maar dat heb ik geweigerd en ook onderbouwd waarom ik dat niet zag zitten , cliënten met een heel laag niveau . Sorry , maar dan bevries ik !
De mensen waarmee ik nu wandel hebben een hoog niveau , en dat gaat prima !
Door smulpaap
#3344297
Zo . En het was me pittig ! Ik mocht heel even mijn eigen gang gaan met de boksbal . Maar dat was maar heel even .
Peut : Ik heb het al gezien :o :o :o ::) :-X :-X
Daarna mocht ik op de juiste wijze aan de slag (met o.a de boksbal ) En dat heeft erg veel met me gedaan
En voor nu rust , kom nu net van de bank af . Volledig kapot toen ik thuis kwam
Dus : Maar weer goed luisteren naar het lichaam de eerste dagen ....
Door smulpaap
#3344321
Hondenvriend heeft de tut net opgehaald , die blijft daar tot morgenavond . Ik heb mezelf niet bepaald in de hand , kan alle kanten opgaan
En daar hoeft zij niets van mee te krijgen , en ik wil onder die omstandigheden ook niet de weg op met haar
Dus Mini & maxi kunnen weer samen slapen :biggrin2: Beter zo
Door Lizzy
#3344368
smulpaap schreef:Hondenvriend heeft de tut net opgehaald , die blijft daar tot morgenavond . Ik heb mezelf niet bepaald in de hand , kan alle kanten opgaan
En daar hoeft zij niets van mee te krijgen , en ik wil onder die omstandigheden ook niet de weg op met haar
Dus Mini & maxi kunnen weer samen slapen :biggrin2: Beter zo
Verstandig. Als je zo goed aanvoelt dat je even de tijd voor jezelf nodig hebt is het goed om voor jezelf maar ook voor tut te kiezen. Sterkte :-*
Door smulpaap
#3344548
De kleine tut blijft het weekend ook nog logeren . Het ene moment kan ik ontploffen , zeer kort lontje . En dan zijn er weer momenten van volledige bevriezing en watten in mijn hoofd
Onverantwoord om op die manier met een hond te wandelen . Ik mis haar , maar het is voor nu beter zo
Door Lizzy
#3344576
smulpaap schreef:De kleine tut blijft het weekend ook nog logeren . Het ene moment kan ik ontploffen , zeer kort lontje . En dan zijn er weer momenten van volledige bevriezing en watten in mijn hoofd
Onverantwoord om op die manier met een hond te wandelen . Ik mis haar , maar het is voor nu beter zo
Kl*te voor je, dat je je op ontploffen voelt.... Maar verstandig dat je tut nog even lekker laat logeren. Zorg goed voor jezelf :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door