Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3338700
Het is allemaal niet niks, maar je doorstaat het dapper. Gun jezelf de tijd met die burnout. Ik kreeg lang geleden ook een burnout en later bleek dat ik chronisch depressief ben, mijn hele leven al. Hoewel veel mensen dat niet geloven als je ook wel lacht en leuke dingen doet, die begrijpen er geen klap van. Maar goed, die burnout maakte het allemaal nog wat tandjes erger. Maar zo te lezen kom jij er wel, je bent volgens mij al aardig op de goede weg. Alleen zal het flink wat tijd kosten, je hebt natuurlijk nogal wat ellende op je bordje. Sterkte!!!
Door smulpaap
#3338727
Tanna schreef:Het is allemaal niet niks, maar je doorstaat het dapper. Gun jezelf de tijd met die burnout. Ik kreeg lang geleden ook een burnout en later bleek dat ik chronisch depressief ben, mijn hele leven al. Hoewel veel mensen dat niet geloven als je ook wel lacht en leuke dingen doet, die begrijpen er geen klap van. Maar goed, die burnout maakte het allemaal nog wat tandjes erger. Maar zo te lezen kom jij er wel, je bent volgens mij al aardig op de goede weg. Alleen zal het flink wat tijd kosten, je hebt natuurlijk nogal wat ellende op je bordje. Sterkte!!!


Ja , die burnout . De peut zei tijdens de intake al , reken jij maar op een jaar :-X Huisarts idem
En dat is eigenlijk helemaal niet wat ik wil(de) horen
Maar ik , koppig mens zal het ermee moeten doen
En ik heb ook echt iemand nodig die op de rem trapt , maar gelukkig doorziet de peut mij goed
Door Tanna
#3338752
smulpaap schreef:Ja , die burnout . De peut zei tijdens de intake al , reken jij maar op een jaar :-X Huisarts idem
En dat is eigenlijk helemaal niet wat ik wil(de) horen
Maar ik , koppig mens zal het ermee moeten doen
En ik heb ook echt iemand nodig die op de rem trapt , maar gelukkig doorziet de peut mij goed
En anders trap ik hier wel regelmatig voor je op de rem, samen met anderen! ;) :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338756
Nee, natuurlijk wil je niet horen dat herstel lang duurt :-*
Gun jezelf ook vooral de tijd voor het herstel. Het is bij jou natuurlijk ook nog eens niet alleen de burn out maar ook nog eens het verlies van je partner wat er bovenop komt. Ook dat zal met golfbewegingen gaan qua acceptatie.
Wees dus vooral lief voor jezelf en probeer niets te forceren :bigarmhug:
Door smulpaap
#3338786
Tanna schreef:En anders trap ik hier wel regelmatig voor je op de rem, samen met anderen! ;) :-*
Tja het is soms moeilijk . Ik zou eigenlijk het liefst de deur hier achter me dicht doen , en wegwezen .
Maar dat kan (nog ) niet . Ik besef dat ik toch echt eerst aan mezelf moet (blijven ) werken
Pas dan zal er weer ruimte zijn , doe ik het eerder dan gaat het hem echt niet worden
Door smulpaap
#3338787
dinky89 schreef:Nee, natuurlijk wil je niet horen dat herstel lang duurt :-*
Gun jezelf ook vooral de tijd voor het herstel. Het is bij jou natuurlijk ook nog eens niet alleen de burn out maar ook nog eens het verlies van je partner wat er bovenop komt. Ook dat zal met golfbewegingen gaan qua acceptatie.
Wees dus vooral lief voor jezelf en probeer niets te forceren :bigarmhug:
Klinkt misschien heel resoluut hoor , maar het ""boek partner "" is wat mij betreft dicht !
Daar ben ik klaar mee , het levert me niets meer op . En ik ben er dus niet meer mee bezig
Ik ga het geluk weer in mezelf vinden , en mezelf misschien wel opnieuw uitvinden
Ik wens hem verder alle geluk , en ik hoop dat ie met beide benen op de grond blijft staan ( al betwijfel ik dat ten sterkste ) Maar dat is niet mijn probleem
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3338788
smulpaap schreef:
Klinkt misschien heel resoluut hoor , maar het ""boek partner "" is wat mij betreft dicht !
Daar ben ik klaar mee , het levert me niets meer op . En ik ben er dus niet meer mee bezig
Ik ga het geluk weer in mezelf vinden , en mezelf misschien wel opnieuw uitvinden
Ik wens hem verder alle geluk , en ik hoop dat ie met beide benen op de grond blijft staan ( al betwijfel ik dat ten sterkste ) Maar dat is niet mijn probleem
Precies dit, echt precies dit!
Zo denk ik er nu ook over!

Ik heb dan het geluk niet met een burn-out te zitten en zelfs niet in een lichte depressie (ik ben vrij snel depressief)... daardoor kan ik nu meteen door en werken aan mezelf.

Wees lief voor jezelf, herstel goed van je kwaal en ga ervoor!
Door Lizzy
#3338816
smulpaap schreef:Klinkt misschien heel resoluut hoor , maar het ""boek partner "" is wat mij betreft dicht !
Daar ben ik klaar mee , het levert me niets meer op . En ik ben er dus niet meer mee bezig
Ik ga het geluk weer in mezelf vinden , en mezelf misschien wel opnieuw uitvinden
Ik wens hem verder alle geluk , en ik hoop dat ie met beide benen op de grond blijft staan ( al betwijfel ik dat ten sterkste ) Maar dat is niet mijn probleem
Echt, ik vind het super knap en goed dat je er zo in staat en zo over denkt. Je hebt helemaal hartstikke gelijk dat je het geluk weer in jezelf gaat vinden/uitvinden en hem alle goeds toe wenst :-*
Door smulpaap
#3338818
Lizetta schreef:Precies dit, echt precies dit!
Zo denk ik er nu ook over!

Ik heb dan het geluk niet met een burn-out te zitten en zelfs niet in een lichte depressie (ik ben vrij snel depressief)... daardoor kan ik nu meteen door en werken aan mezelf.

Wees lief voor jezelf, herstel goed van je kwaal en ga ervoor!
Blijf ook goed op jezelf passen , en hopelijk dan ook geen depressie :-*

Ik wil deze graag met je delen ;)

Het leven is 10 % wat je overkomt en 90 % hoe je hierop reageert

Je kunt niet aan een nieuw hoofdstuk beginnen als je het oude blijft lezen

Van jezelf houden is het begin van een levenslange romance :cool:

Je kunt de hoofdrol spelen in je eigen leven

Je kunt nooit blijvende voetafdrukken achterlaten als je altijd op je tenen loopt

Geluk wordt niet bepaald door wat er om je heen gebeurt , maar wat er in jouw gebeurt . Veel mensen rekenen op anderen om gelukkig te worden , maar de waarheid is dat het altijd vanuit jezelf komt
Door smulpaap
#3338820
Lizzy schreef:Echt, ik vind het super knap en goed dat je er zo in staat en zo over denkt. Je hebt helemaal hartstikke gelijk dat je het geluk weer in jezelf gaat vinden/uitvinden en hem alle goeds toe wenst :-*


Ik had vanmorgen nog een gesprek met een hondenbezitter (80 jaar ) Ik ken de man al jaren
Dus , samen op en bankje . En hij vertelde me het e.e.a over pas gescheiden mensen .
En hij waarschuwde me er ook voor , maar ik zei hem gelijk al dat ik dergelijke plannen absoluut niet heb
Ik vertelde hem ook waar ik wel mee bezig ben .....
Goed zo kind , doorgaan zo
Ga jij maar niet van god los , hij had dus een nicht die daar haar heil maar in gezocht had
Zo ongeveer dagelijks in de kroeg , om de eenzaamheid te ontvluchten , en er waren vele foute types de revu gepasseerd
Uiteindelijk maar aan de coke , om maar helemaal niets meer te hoeven voelen . En naar de kl*te gegaan
En dergelijke verhalen hoor ik veel . Ik heb een vriendin gehad die het idem aanpakte. Na drie dagen uit eenzaamheid maar aan het daten geslagen , en dagelijks afspraakjes , uiteindelijk aan de drank en geheel naar de kl*te gegaan

Neuh , ik wil bewust voelen . Met elke vezel in mijn lichaam .
En ik hoor ook van menigeen die de tijd neemt , het bewust verwerkt , en eerst weer goed tot zichzelf komt , dat men er dan veel beter maar ook sterker uitkomt
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3338824
Wat een sterke dappere vrouw ben je, respect. :-* :-* :-*

Enne ik roep al vanaf hele jonge leeftijd dat je eerst van jezelf moet houden voordat je ook maar van een ander kunt houden. En dat is gewoon best moeilijk.

Ik wens je alle wijsheid en sterkte. Enne... we hebben een extra kamer, een matras en een ouwe teckeljongen die dol op meisjes is dus wil je een keer een paar dagen elders vertoeven, wees welkom.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338826
Mooi gesproken Pauline. Doet mij denken aan hoe mijn moeder sprak over 'je naaste liefhebben als jezelf'. Daarvoor moet je dus eerst van jezelf houden :)

Vind het fijn om te lezen hoe jij in de hele situatie staat smulpaap :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door