Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3337980
liesbeth.de-wildt schreef:Super bedankt, wat ben je voor deze electrische bakfiets Incl Huif en aangepast voor de hond ongeveer kwijt?
Heb even gegoogeld maar wil graag 3 wielen dus deze valt af voor mij. Ik vrees dat het toch de Babboe Dog electrische gaat worden :D
Door rosmin
#3337981
Schrik niet, ze zijn kostbaar, vanaf € 3300,00 in de electrische uitvoeringen, ik gebruik 'm deels ook als vervanging van de auto. Kijk anders even op bakfiets.nl, volgens mij staan daar de prijzen ook vermeld. Er zijn verschillende types huifen, prijs is ook verschillend, vanaf ca. € 215,00, luik in de fiets kost ca. € 99,00 extra .
https://www.bakfiets.nl/accessoires
https://www.bakfiets.nl/elektrische-bakfiets
Door Eef+Stippels
#3337999
Vinden/lijkt het jullie niet lastig sturen, zo'n bakfiets?

Ik heb er een paar jaar geleden ook naar gekeken, maar ivm moeilijk sturen en (vooral) de prijs toch voor een Doggyride gegaan.
Maar een bakfiets lijkt me wel veel gezelliger en veiliger..
Door rosmin
#3338003
Het stuurt net als een gewone fiets, maar ik heb dan eentje met 2 wielen in plaats van 3.
Alleen als Roxy ligt te rollebollen op haar rug is het wat lastig sturen :biggrin2:

We hebben ook een fietskar, maar dat vond ik zelf best zwaar fietsen, zeker in de duinen en met tegenwind.
En Roxy is rustiger in de bak dan in de fietskar, ze kan je zien.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3338016
Eef+doggies schreef:Vinden/lijkt het jullie niet lastig sturen, zo'n bakfiets?

Ik heb er een paar jaar geleden ook naar gekeken, maar ivm moeilijk sturen en (vooral) de prijs toch voor een Doggyride gegaan.
Maar een bakfiets lijkt me wel veel gezelliger en veiliger..

Nee.
Een tweewieler rijdt zelfs hetzelfde als een gewone fiets. Een driewieler went echt zo goed als gelijk. Het enige waar je een beetje rekening mee moet houden is dat je een iets grotere draaicirkel hebt (en hele scherpe bochten misschien niet lukken) en bij volle vaart en redelijk scherpe bocht is het handig om goed in de bocht te hangen.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3338055
Oh jee, ik voel een BP wannahave opkomen :biggrin2: Nu mezelf nog overtuigen. Mijn leeftijd: check, leeftijd hond: check. Wij hebben 1 e-bike maar als we samen op pad willen is het wel zo eerlijk als we allebei trapondersteuning hebben en de hond mee kunnen nemen ;) Ik ga sparen (vind ze wel errug duur).
#3338071
Laika schreef:Oh jee, ik voel een BP wannahave opkomen :biggrin2: Nu mezelf nog overtuigen. Mijn leeftijd: check, leeftijd hond: check. Wij hebben 1 e-bike maar als we samen op pad willen is het wel zo eerlijk als we allebei trapondersteuning hebben en de hond mee kunnen nemen ;) Ik ga sparen (vind ze wel errug duur).
Idd ze zijn prijzig, eerst nog overwogen voor een 2e hands... Maar ga toch voor nieuw.. Goed onderhoud en een garantie. Dus spaar liever nog ff door dat ik een nieuwe aanschaf.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door