Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3337893
Ik ben me sinds kort aan het orienteren om een Nieuwe Electrische Bakfiets aan te schaffen.
Graag 1 waar een deur aan de voorkant zit zodat mijn 2 Engelse Bullen zo in kunnen stappen ,en 1 waar een huif over heen kan( toch fijn als ze droog zitten ).
Nou verkoopt Babboe een Babboe Dog met makkelijke instap/oploopplank maar helaas is die nog niet met huif. :(
De gewone Babboe of andere Electrische bakfiets heeft naar mijn weten geen makkelijke instap doormiddel van een deurtje maar heeft weer wel een huif.
Wie heeft toevallig een Electrische bakfiets en kan me wat Advies geven ,wat een beetje aan mijn eisenpakket kan voldoen :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3337937
Ik heb een Babboe-Big. Ik vervoer er mn kinderen in. Die overigens best honds zijn; ze blaffen geregeld, soms heb ik een enkelbijtertje aan me hangen en grommen is ze ook niet vreemd :P

De honden-babboe is de enige (babboe) die een handige hondeninstap heeft. De rest is allemaal tillen. Of een grote loopplank meenemen.
#3337940
koekje schreef:Ik heb een Babboe-Big. Ik vervoer er mn kinderen in. Die overigens best honds zijn; ze blaffen geregeld, soms heb ik een enkelbijtertje aan me hangen en grommen is ze ook niet vreemd :P

De honden-babboe is de enige (babboe) die een handige hondeninstap heeft. De rest is allemaal tillen. Of een grote loopplank meenemen.
De babboe dog is een overweging voor mij ivm de makkelijke instap zonder te tillen alleen kan er geen Huif op en dat wil ik eigenlijk wel... Dat ik ze droog kan vervoeren als het regent.
Door Lizzy
#3337943
liesbeth.de-wildt schreef:Volgens babboe zelf niet. Had ik zelf al een mail gestuurd.
Mmmm. Ik had natuurlijk kunnen bedenken dat je dat allang zelf had uit gezocht :-\ ::) :biggrin2:

Jammer. Beetje gemiste kans van deze fabrikant.... Niemand heeft toch zin om z'n hond zeiknat te laten regenen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3337945
Ik heb even de website bekeken.


De bak van een E-model als een gewone zijn hetzelfde (dat is overigens ook zo het geval bij mijn big). Het verschil zit hem in elektrische trapondersteuning bij een elektrische en gewoon beenspieren kweken bij een gewone.
https://www.babboe.nl/bakfietsen/dog
https://www.babboe.nl/bakfietsen/dog-elektrisch

Voor de hondenbak bestaat een regentent. Net zoals een regentent voor de gewone Babboe-big ook op de Babboe-bigE past, want de bak is hetzelfde.
https://www.babboe.nl/bakfiets-accessoi ... entent-dog
Er zit alleen geen plaatje bij, dus ik weet niet hoe het eruit ziet.
Door Lizzy
#3337946
liesbeth.de-wildt schreef:Update!!! Probleem opgelost... Babboe gebeld, vanaf eind april is de Babboe Dog te verkrijgen met Huif, zelfde Huif als op de Babboe Big... Jahoeee er!
Ohhh, wat GOED!
Door rosmin
#3337958
Sinds vorig jaar heb ik een electrische bakfiets van Bakfiets.nl, de cargo-bike long.
Je kan deze uitbreiden zoals je wilt, voor de hond hebben ze zelfs een speciale hondenbench voor deze fiets en in de zijkant
van de bak kan je een instapluik krijgen als je wilt. Verder zijn er verschillende huifen mogelijk.
Ik heb geen moment spijt van deze investering, Roxy vindt het geweldig om in de bak mee te rijden, lekker alle geurtjes opsnuiven en na een renpartij heerlijk te liggen pitten. 's winters en als het kouder is, zet ik de huif erop en als het warm is rij ik zonder huif. Zal even een foto opsnorren...
Door rosmin
#3337959
Grrr.....
heb dus geen foto van de fiets met Roxy erin, dacht dat ik er eentje had, maar dat was van het fietskarretje.
zal kijken of ik een dezer dagen even eentje kan maken.
#3337974
rosmin schreef:Sinds vorig jaar heb ik een electrische bakfiets van Bakfiets.nl, de cargo-bike long.
Je kan deze uitbreiden zoals je wilt, voor de hond hebben ze zelfs een speciale hondenbench voor deze fiets en in de zijkant
van de bak kan je een instapluik krijgen als je wilt. Verder zijn er verschillende huifen mogelijk.
Ik heb geen moment spijt van deze investering, Roxy vindt het geweldig om in de bak mee te rijden, lekker alle geurtjes opsnuiven en na een renpartij heerlijk te liggen pitten. 's winters en als het kouder is, zet ik de huif erop en als het warm is rij ik zonder huif. Zal even een foto opsnorren...
Super bedankt, wat ben je voor deze electrische bakfiets Incl Huif en aangepast voor de hond ongeveer kwijt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door