Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3337916
pearlsofpassion schreef:Groot gelijk Anne,
voor jou is het natuurlijk alsnog niet te doen. Moet je boxerbrokken kopen voor die twee en dan nog labrador en husky gaan mengen, en bestaan er dan wel voor lieve Max?
Schiet niet op zo he...
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

En een van de boxers heeft vermoedelijk een Amerikaansebulldogpapa, maar goed, da's dan ook een kwestie van twee zakken mengen. Max is een lastige inderdaad. Ik denk dat ik van alle rassen een zak voer bestel en hem dan naar vrije keuze laat eten. Als ik dan goed oplet, kom ik er misschien zelfs achter wat voor rassen hij allemaal in zich heeft! #dna-testenzijnzó2009 :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3337936
koekje schreef:Zou er zoiets ook voor kinderen zijn? Lennard lust graag natvoer Olvarit, dus die lust vast ook brokjes.
O dat zou hier ook een uitkomst zijn.
Wat eten we vanavond? Sjtampp... Uhhh... Brokkies!! :biggrin2:
#3338028
koekje schreef:Zou er zoiets ook voor kinderen zijn? Lennard lust graag natvoer Olvarit, dus die lust vast ook brokjes.
Ja, ontbijtgranen.
In sommige zitten een berg vitaminen bijgevoegd en met een.beetje geluk zit er zelfs gedroogd fruit in! :o
#3338104
kan ik niet gewoon wat rozemarijn, groenlip en zeewier bij het eten van Nelson gooien : de senior golden retriever heeft vooral baat bij zeewier, rozemarijn en groenlipmossel. Voor Monty kan ik de groenlipmossel ook gebruiken : volwassen golden retriever bevat groenlipmossel, MSM en zalmolie. Gelukkig zijn ze groot geworden zonder kamille en fenegriek : Voor pups is er groenlipmossel, fenegriek en kamille ;D
#3338112
Ik zag de Cimarrón Uruguayo heeft ook zijn eigen brok, nooit van gehoord, dus eens gekeken hoeveel er een Nederlandse stamboom hebben : 20 (daarvan kunnen er natuurlijk in het buitenland wonen).

Van het tiroler brak hebben er 11 een Nederlandse stamboom, waarvan 1 uit 1998 en 2 uit 2002. 2 uit 2014 en de rest uit 2005. Dus het aantal dat nog leeft is waarschijnlijk niet veel meer dan 2.

Te zot voor woorden.
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3338114
Gewoon print/verpakking on demand/op maat. Die hebben ze echt niet klaar liggen. Die wordt op moment van bestelling gewoon (af)gedrukt.

Je houdt de klant natuurlijk wel een beetje voor de gek want er zijn maar een paar verschillende varianten wat betreft inhoud.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door