Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Rik01
#3337782
Hahaha, nemen ze echt de moeite om dat op de verpakking te drukken? :D ;D

Even gekeken naar twee willekeurige sub-pagina's maar a.d.h.v. de ingrediënten zijn alle verpakkingen volgens mij terug te brengen naar die 3 standaard soorten. Hoezo je klanten voor de gek houden. Hoezo Rasspecifiek >:(
Door Lizzy
#3337785
Cathelijn schreef:Jee er staan rassen tussen waar ik nog nooit van heb gehoord! Maar geen BAN. Wel een Blue de Gascogne. Als ik die brokken aan Ilan geef, wordt hij dan ook Blue?
Ik heb altijd al zo'n hond willen hebben :D
Nee serieus, hebben ze brokken voor de Bleu de Gasgogne? Ja verdomd, ik zie het. Werkelijk ::) . Als er 2 Bleu's in Nederland rondlopen is het veel ;D . Gelukkig hebben ze ook Dalmatiër brokken *zucht van verlichting*.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3337791
Cathelijn schreef:Jee er staan rassen tussen waar ik nog nooit van heb gehoord! Maar geen BAN. Wel een Blue de Gascogne. Als ik die brokken aan Ilan geef, wordt hij dan ook Blue?
Ik heb altijd al zo'n hond willen hebben :D
Ik zou gewoon een klacht indienen!
Door Lizzy
#3337794
De Dalmatier krijgt dit als extra's:

Het Yourdog hondenvoer voor de dalmatiër bevat een aantal specifieke ras-specifieke ingrediënten. Voor pups is er brandnetel, goudsbloem en groenlipmossel aan het hondenvoer toegevoegd. Het Yourdog hondenvoer voor de volwassen dalmatiër bevat zalmolie, groenlipmossel en vrouwenmantel en de senior dalmatiër heeft vooral baat bij groenlipmossel, glucosamine en MSM.

Zo dan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door