Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337710
Omdat ik niet meer weet in welke topics mensen benieuwd waren naar de foto's van de loge's, even een nieuw topic. De baasjes waren er super blij mee, dus missie geslaagd.
Pongo.jpg
Pongo.jpg (370.81 KiB) 1849 keer bekeken
Jari.jpg
Jari.jpg (384.7 KiB) 1849 keer bekeken
pietje.jpg
pietje.jpg (365.02 KiB) 1849 keer bekeken
Door zurca
#3337740
Echt heel erg leuke foto's!! Dat hun baasjes daar blij mee zijn kan ik mij heel goed voorstellen!

Hoe was de reactie van de loge's op hun baasjes?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337755
zurca schreef:Echt heel erg leuke foto's!! Dat hun baasjes daar blij mee zijn kan ik mij heel goed voorstellen!

Hoe was de reactie van de loge's op hun baasjes?
Rustiger dan ik verwacht had. Maar ja, het zijn ook geen honden die gaan kwispelen ;D

Wat ik zelf heel leuk vond, was dat ze ook lief naar ons bleven. Dan zaten ze even bij hun baasjes en dan wilden ze ook weer bij ons zitten. Zijn ze ons toch echt wel lief gaan vinden :smitten:
Door zurca
#3337769
Kaela schreef:Rustiger dan ik verwacht had. Maar ja, het zijn ook geen honden die gaan kwispelen ;D

Wat ik zelf heel leuk vond, was dat ze ook lief naar ons bleven. Dan zaten ze even bij hun baasjes en dan wilden ze ook weer bij ons zitten. Zijn ze ons toch echt wel lief gaan vinden :smitten:
Ahhh dat is toch wel leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door