Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3337349
hannabelgje schreef:Ik hoor wel klachten over de temp die niet zou kloppen en dat de fijnmazige roosters er niet standaard bij zitten. Die zitten er wel bij toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb de fijnmazige roosters bij, en temp heb ik nooit klachten over... in het begin deed hij het niet goed maar heb ik van de importeur onder de garantie een nieuwe gekregen...
Gebruikersavatar
Door doranto
#3337350
Ik heb ook nooit klachten over de temperatuur. Hij schijnt iets warmer te kunnen worden als wat er op de draaiknop staat, maar daar kun je simpel rekening mee houden door de temp. wat lager in te stellen.
Door hannabelgje
#3337368
Het feit dat ie maar 220 watt is vind ik ook wel een prettig idee. Nog even sparen en dan wordt het denk ik de excaliber mini. De 5 jaar garantie lijkt me ook wel fijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3338528
Ik heb een Sedona voor grote hoeveelheden, en een Excalibur mini voor mijn zeikerd van een husky, die niet alle orgaan en spier rauw lust. De Excalibur wordt inderdaad veel warmer dan wat de temperatuurinstelling aangeeft, maar ik zet hem daarom altijd tien graden lager en dat geeft goede resultaten. De fijnmazige roosters zaten er gewoon bij, alleen geen losse vellen voor het drogen van nattig vlees zoals lever, dat de neiging heeft door de roosters heen te zakken en dan #¤&@ in de gaatjes te kleven. Maar koop niet de losse vellen van Excalibur zelf erbij, die zijn razend duur. Zoek gewoon naar herbruikbaar bakpapier van bv. de Aldi, dat werkt ook prima.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door