Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3336662
Mijn dochter gaat met onze kleindochter naar een antroposofisch consultatiebureau. Het bureau waar ze heen ging is al 3 maanden wegens ziekte gesloten. Ze is nu op zoek naar een ander cb. Heeft iemand ervaring met een bureau en kan iets aanbevelen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3336669
Waar woont ze?
En is zoiets niet aan de HA ofzo te vragen? Ik dacht dat cb's geen zelfbedruipende (commerciele) organisaties waren. Voor een antroposofisch bureau kan ze denk ik het beste navragen binnen de antroposofische eigen kring.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3336698
Ze woont in Made. Het dichtstbijzijnde cb volgens de site Kinderspreekuur.nl zou dan Eindhoven zijn. Ik denk dat ze dat nu wil gaan proberen. Maar ervaringen/aanbevelingen van anderen zijn natuurlijk altijd welkom. Ze vindt het niet erg om wat verder te moeten rijden.
Door suzanne 1
#3336859
Geen flauw idee waar Made ligt maar ik ha met Fleur naar het antroposofische consultatiebureau in Zutphen. Bevalt prima. Maar ik zou toch voor de dichtstbijzijnde gaan. Zo heel anders zullen ze niet zijn onderling
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door