Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3336546
De eerste actiefoto's van Laddy gemaakt met mijn nieuwe camera.......... we moeten nog wel iets aan de instellingen wijzigen :D
collage1.jpg
collage1.jpg (1.03 MiB) 2434 keer bekeken
Door Lizzy
#3336548
Leuke actie foto's van Laddy! Ik vind de foto met de benen van de mensen erop en twee honden die de andere kant op kijken eerlijk gezegd weer minder. Maar die drie andere zijn echt heel leuk!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3336561
Lizzy schreef:Leuke actie foto's van Laddy! Ik vind de foto met de benen van de mensen erop en twee honden die de andere kant op kijken eerlijk gezegd weer minder. Maar die drie andere zijn echt heel leuk!
Ben even aan het prutsen. Die gaat er waarschijnlijk weer uit. Maar dat is 1 van de weinige met Rakker er ook bij op ;)

Zo beter Lizzy?
Page_1.jpg
Page_1.jpg (651.17 KiB) 2358 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Dian op di 27 mar 2018, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3336571
Deze 2 vind ik gaaf:
DSC_0252_1.JPG
DSC_0252_1.JPG (3.21 MiB) 2363 keer bekeken
Beentjes van de vloer:
DSC_0253_1.JPG
DSC_0253_1.JPG (2.08 MiB) 2363 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Dian
#3336622
Lizzy schreef:Super leuk, die laatste twee!
Charlie Angel schreef:Leuke foto's, vooral die laatste twee!
Die stonden ook op die collage, maar in het groot zijn ze zeker mooi, vind ik ook :D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3336640
Siberienne schreef:Erg leuk, vooral de swinger!
Is ook mij favoriet. Het lijkt wel een slangenhond ;D ;D

We moeten nog wel verder oefenen. Het scherpstelpunt stond niet goed. Maar bij de "spring foto's " was dat geen probleem ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3336641
Anne in Zweden schreef:Hij is lekker bezig zo te zien! En jij ook. :D
Was naar Hoek van Holland geweest om mijn oudste neef uit te zien varen met het grootste kraanschip ter wereld. Hij loopt zijn laatste stage op een sleepboot en donderdag voeren ze richting een boorterrein buiten de kust van Noorwegen. Heb geracet om op tijd te zijn, alleen was het te mistig. Vind ik op het eind van de pier een andere neef, we wisten van elkaar niet dat wij daar waren en mijn varende neef zei ook niets. Die heeft zowel zijn broer als mij gezien. Toen ze echt weg waren heeft mijn neef even met de bal gegooid, zodat ik foto's kon maken.... was erg gezellig, samen lekker een patatje gegeten in een strandtent :D

Hier kwamen wij dus voor:
IMG-20180323-WA0005.jpg
IMG-20180323-WA0005.jpg (124.39 KiB) 2231 keer bekeken
Vooraan vaart een "klein bootje" (slechts 70 mtr lang, maar valt in het niet bij de thialf). Op de sleper vaart mijn neef
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door