Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3336047
Aaaah die oogjes!

Hier hebben we er ook zoeen. Maar die is wat minder bescheiden dat jullie Linga. Die duwt gewoon zijn kop onder je arm door zodat zijn neus bijna op het bord zit :)

En ik beken, ik ben te vaak ook gezwicht... zoals wanneer ik een crackertje met kaas eet op de bank en dan dit uitzicht heb..
94FEBAC1-EDD1-436C-B3BD-064B84552FCD.jpeg
94FEBAC1-EDD1-436C-B3BD-064B84552FCD.jpeg (931.62 KiB) 1615 keer bekeken
Door Lizzy
#3336055
Siberienne schreef:Aaaah die oogjes!

Hier hebben we er ook zoeen. Maar die is wat minder bescheiden dat jullie Linga. Die duwt gewoon zijn kop onder je arm door zodat zijn neus bijna op het bord zit :)

En ik beken, ik ben te vaak ook gezwicht... zoals wanneer ik een crackertje met kaas eet op de bank en dan dit uitzicht heb..

94FEBAC1-EDD1-436C-B3BD-064B84552FCD.jpeg
Zo! Die kijkt je even RECHT in de ogen! Hahaha, die blik is er ook eentje van "als ik maar fors naar je staar, lukt het vast" :biggrin2:
Door Lizzy
#3336056
Inge en Bono schreef:;D ;D bescheiden typetjes, Pum legt hij voorkeur haar hoofd op bord ;D

Heeft ze echt niks gekregen? :o Sterk! :biggrin2:
Nope. Leo had brood met pittige makreel. En normaal gesproken liet hij nog wel eens heel per ongeluk een korstje vallen. Maar Linga staat op een vrij streng koolhydraat-arm dieet... Ze is namelijk mank :-\ . Maandag naar de dierenarts geweest, toen liep ze echt met links en rechtsvoor afschuwelijk (de dagen ervoor was het alleen links). Pijnstillers/ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen (NSAID). Na 4 dagen eigenlijk weinig verbetering. OK, een beetje op rechts. Naar Anneke Schellingerhout geweest en die heeft haar flink onder handen genomen. Chiropractie en homeopathische middelen ingespoten op heel wat plekjes van haar lichaam. Ze loopt sinds de behandeling beter maar ze krijgt dus nog steeds lijnrust en even geen hanemedijkies qua snacken. Dus Leo weet dat daar zo'n beetje de doodstraf op staat, 'per ongeluk' wat laten vallen :biggrin2:
#3336079
Lizzy schreef:Nope. Leo had brood met pittige makreel. En normaal gesproken liet hij nog wel eens heel per ongeluk een korstje vallen. Maar Linga staat op een vrij streng koolhydraat-arm dieet... Ze is namelijk mank :-\ . Maandag naar de dierenarts geweest, toen liep ze echt met links en rechtsvoor afschuwelijk (de dagen ervoor was het alleen links). Pijnstillers/ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen (NSAID). Na 4 dagen eigenlijk weinig verbetering. OK, een beetje op rechts. Naar Anneke Schellingerhout geweest en die heeft haar flink onder handen genomen. Chiropractie en homeopathische middelen ingespoten op heel wat plekjes van haar lichaam. Ze loopt sinds de behandeling beter maar ze krijgt dus nog steeds lijnrust en even geen hanemedijkies qua snacken. Dus Leo weet dat daar zo'n beetje de doodstraf op staat, 'per ongeluk' wat laten vallen :biggrin2:

Waarom heb ik het gevoel dat Linga het prima vindt als hij de korstjes bij zich houdt en in plaats daarvan een stuk makreel laat vallen? Nog koolhydraatvrij ook! :angel2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3336080
Dat 'proberen' nam die zwarte van ons vanochtend iets letterlijker :???:
Normaal zal ze bij mij nooit schooien want ik haat 'ogen' op mijn bord (met bijbehoorende kwijltoet)
Vanochtend zat ik op de ene kant van de bank een cracker met smeerkaas te eten.... zij lag op de andere hoek te slapen :angel2:
Ik sta op om iets tegen m'n zoon te zeggen die in de keuken staat en bedenk me halverwege nog 'cracker... hond... pfff, gelukkig slaapt ze'
Voordat ik 2 stappen verder ben horen zoon en ik tegelijk 'tikketikketikke.... grombel, hap' ... en was haar 'ik kan het toch allicht proberen' momentje volledig geslaagd :biggrin2:
Door Lizzy
#3336086
Anne in Zweden schreef:Waarom heb ik het gevoel dat Linga het prima vindt als hij de korstjes bij zich houdt en in plaats daarvan een stuk makreel laat vallen? Nog koolhydraatvrij ook! :angel2: :biggrin2:
Hahahaha, ik weet niet of ze dat lekker zou hebben gevonden, het schijnt heel pittig te zijn zegt Leo :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door