Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335386
Vast geen kwaliteit, maar als ie het net zo leuk doet als de clattonic die hier regelmatig voorbij kwam, is het een leuk molentje voor kleine hoeveelheden en goed voorbereid zacht bot.
86938A80-553D-4F40-B30F-71AF78B71FD0.jpeg
86938A80-553D-4F40-B30F-71AF78B71FD0.jpeg (2.15 MiB) 1257 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door chery
#3335613
Ik denk dat ik hem ga halen. Spook al een tijdje met de gedachte om zelf te gaan samenstellen, alleen vleesbot maakt mij huiverig, ivm schrokkers hier. Zo kan ik gaan proberen met zacht botwerk!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335628
Hier ook een vleesmolen van de Lidl, heette toen SilverCrest maar ziet er verder precies hetzelfde uit.
Wij gebruiken hem om ons eigen gehakt te maken, maar voor de hond kan het ook best. Hahaha, vlees voor de hond dan. Ik lees het terug en het staat er een beetje raar. ;D
Het hardste wat we er mee gemalen hebben is zalmkop. Knetterhard bot zou ik niet doen, maar dat geef ik sowieso niet meer aan Moyra.
Hij is wel wat luidruchtig.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3335661
-Annemarie- schreef: Hij is wel wat luidruchtig.
Dat klinkt echt heel erg als een eufemisme voor ' je krijgt er blijvende gehoorschade van, want het is net een straaljager' :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335771
koekje schreef:Dat klinkt echt heel erg als een eufemisme voor ' je krijgt er blijvende gehoorschade van, want het is net een straaljager' :biggrin2:
;D ;D ;D Zo zou je het ook kunnen zeggen. :biggrin2:

En ik zie nu dat het dezelfde silvercrest is, dus geen hoop op een ander geluidsniveau. Gehoorbescherming aanbevolen. :D
Maar goed, hij staat hier nooit lang achter elkaar aan want vrij kleine porties.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door