Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334653
Eerst Pongo aan de poets

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pongo baddert thuis graag in de wasbak. Hij durfde gisteren nog niet, maar heeft vol interesse de omgeving en de kraan in zich opgenomen

Afbeelding

Afbeelding

Ook Jari poetste zijn zondagse pak

Afbeelding

Om daarna te genieten van het zonnetje dat heel even naar binnen scheen

Afbeelding

Charlie was er ook bij en keek er naar ;D

Afbeelding

Als Jari en Pongo in de buurt komen zitten vindt Charlie dat prima, als ze maar geen direct contact zoeken. Pongo vindt het zelf nog spannender als Charlie. Jari wil Charlie al wel wat uit gaan testen, maar dan leid ik hem af zodat ie Charlie niet teveel lastig valt.

Afbeelding

De enige gevederde dame van het stel had geen behoefte aan sociale contacten. Na 1 blik op de mannen vloog ze terug naar de vogelkamer. Wel snel na alle moeite die de heren hebben genomen om er op hun paasbest uit te zien!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334683
- pien - schreef:Wat een leuke foto's van de mooie mannen :)
Ik vind ze fascinerend!
Ik ook! Ben nog lang geen expert in het lezen van hun signalen en er gebeurd zoveel als ze samen (of beter gezegd bij elkaar in de buurt) bezig zijn!

De zon schijnt hier nu, ga zo de buitenvoliere inrichten en ze een luchtje laten scheppen. Gezien de weersvoorspellingen zal vanmiddag voorlopig de enige kans zijn.
Door Anne in Zweden
#3334700
Ik had vandaag ook een poetsende mooie man :biggrin2:

Sven kan zich wassen en gymnastieken tegelijkertijd; en dan durven ze nog te beweren dat mannen niet kunnen multitasken. :biggrin2:
Bijlagen
DSCF0001.JPG
DSCF0001.JPG (805.44 KiB) 1513 keer bekeken
Door - pien -
#3334712
Anne in Zweden schreef:Ik had vandaag ook een poetsende mooie man :biggrin2:

Sven kan zich wassen en gymnastieken tegelijkertijd; en dan durven ze nog te beweren dat mannen niet kunnen multitasken. :biggrin2:
Holy moly ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334724
Anne in Zweden schreef:
Jouw boxy mag er anders ook zijn! :smitten:
Zeg dat! Daar mogen ook best meer foto's van langskomen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door