Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elvira
#3334358
Wie gaat er ? Met of zonder hond ? Wie kijkt er online ?

Ik ga zaterdag weg en zondag naar de show met 1 hond

Wie online wilt kijken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334523
Ik heb net wat online zitten kijken. Maar dat wordt, als leek zijnde, toch ook een beetje saai. Ik ben meestal wel benieuwd naar de wat bekendere ergste rassen, maar ja eigenlijk wordt je daar ook niet vrolijk van.

Ik vind het ook wel jammer dat veel demo's elke keer hetzelfde zijn. Of althans, dezelfde onderwerpen, zoals de goldens. Is hartstikke leuk om een keer te zien, maar erg vernieuwend is het programma niet. Ga nog wel even naar de heelwork to music kijken, dat vind ik altijd wel heel leuk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334524
Jij natuurlijk veel succes en plezier gewenst! Laat je weten hoe het was?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3334525
Gisteren wel even de terriër group judging teruggekeken. Kwam toen ook nog flyball tegen waarbij een hond de hele ring rond ging met z'n balletje. Geweldig die honden die sch*t hebben aan wat de baas wil.
Deze is ook hilarisch :biggrin2:
Door Nynke
#3334594
Die Papillon hebben Barbara en ik live gezien, wij waren er donderdag en vrijdag. Het was aan de ene kant hilarisch maar aan de andere kant zielig, het diertje was zo onder de indruk van die enorme menigte en herrie !!!
Door Elvira
#3334862
5e in special working van de 16 honden aanwezig in zijn klas, waaronder heel veel kampioenen. :D


Geshowd door zijn fokster :

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335113
Geweldig resultaat, gefeliciteerd! Het is ook een knapperd!
Door Elvira
#3335135
bedankt, er waren 4 honden eigendom of gefokt door de fokker van mijn honden, die allemaal geplaatst waren. En passend bij dit forum : deze fokker geeft rauwe voeding en ent zo min mogelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door