Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333547
Ik gebruik hem alleen voor ovenfriet en ovenkroketten en oven frikandellen, soms...
Maar ik hoor van zovelen dat ze er echt van alles mee doen, die hebben dan ook extra bakjes etc.
Dus hier zal ook wel het een en ander voorbij gaan komen gok ik :biggrin2:
Door Siberienne
#3333569
Tibbies schreef:Dank je, deze had ik ook al gevonden via google.
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar tips en recepten die jullie zelf hebben uitgevonden ;)
Ah, op die fiets ;) ;)

Uhm, ik maak eigenlijk vooral frites en vega burgers erin klaar
En manlief roostert noten (wij kopen ongebrande en die gaan dan in de airfryer, ik dacht 3 minuten op 170 oid. Heerlijk!

Ik had een recept voor zoete aardappelfriet, waarbij je ze moest wentelen in polenta, maar dat was geen succes. Ik vond ze te slap. Misschien heb ik iets niet goed gedaan hoor, dus ik deel het recept nog wel even https://uitpaulineskeuken.nl/2016/07/zo ... fryer.html

Veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3333593
Ik gebruik hem o.a. ook om even snel wat muffins te maken, als er onverwachts visite komt. Er passen er precies 7 stuks in. Als je wilt dan stuur maar een pb-tje met je e-mail adres, dan stuur ik je wel een paar recepten door.
Handige accessoires zijn trouwens een grill-matje dat je op maat knipt voor op de bodem tegen het vast gaan zitten van bv. vlees en vis, en een spatdekseltje om het vies worden van het warmte-element wat tegen te gaan bij vlees en vis. Het spatdekseltje gebruik ik trouwens ook om de bodem van het mandje vlakker te maken als ik muffins maak.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3333614
Ligt er wel aan of je de kleine of de grote krijgt ...

Wij hebben hier een kleine, en hele gerechten erin maken wordt lastig, want zo groot is dat mandje niet ;D
Door Kuikuhnek
#3333623
Wij hebben de grote, van Phillips. Ideaal. Echt gerechten maken we er niet in, maar afbakbroodjes, vlees, frites, snacks wel. Echt ideaal. Vooral kipkluifjes of pootjes zijn echt geweldig in dat ding.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3333730
Kuikuhnek schreef:Wij hebben de grote, van Phillips. Ideaal. Echt gerechten maken we er niet in, maar afbakbroodjes, vlees, frites, snacks wel. Echt ideaal. Vooral kipkluifjes of pootjes zijn echt geweldig in dat ding.
Precies zoals ik hem gebruik en inderdaad ideaal!
Door eelke
#3333743
Ik maak er ook wel lasagne en ovenschotels enzo in. Gaat ook goed. Je moet er alleen wat op doen in het begin anders vliegt de kaas in het rond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door