Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3337433
'Mini' update:
Het zou tijdelijk zijn (3 maanden) om te kijken wat we wilden en om in therapie te gaan.
Maar meneer houdt zich aan geen enkele afspraak en is nog steeds niet bij een therapeut geweest (niet eens gezocht en we zijn inmiddels ruim 2 maanden verder)
2 weken geleden heb ik besloten voor mezelf (en Jacob te kiezen) en er een punt achter te zetten.

Nu komt nog de hele bak regelwerk die je krijgt als je uit elkaar gaat en samen een huis en een kind hebt... pfff

mijn motto is geworden: if life hands you lemons, you make lemonade
Dus Lemonade is in de maak ;)
Want met een beetje mazzel komt er een poezel bij ons wonen van de zomer!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3337434
'Fijn' dat er nu voor jou duidelijkheid is en je met de toekomst bezig kan gaan.
Veel kracht en sterkte met het regelwerk dat er nu komt en ik duim dat meneer mee wil werken om het zo goed mogelijk te laten verlopen :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3337472
Ja, da's nogal een stap. Succes met je nieuwe leven!
(misschien nu alvast naar iets van een advocaat ofzo zoeken, er zal toch het eea door de rechtbank moeten worden uitgesproken mbt jullie kind)
Door Aprilsnow
#3337476
Bah wat vervelend maar wat krachtig dat je voor jezelf kiest en jouw toekomst.

Sterkte met de zorgen rondom het regelen van alles maar ook veel plezier met het mogelijke uitzicht van een poezel :)
Door frodo quin
#3337480
Het is sterk dat je deze keuze durft te maken. Onzekerheid van het wachten kan iemand echt onderuit halen en als je dan het gevoel hebt dat de andere niet investeert... Succes met al het regelwerk.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3337481
koekje schreef:Ja, da's nogal een stap. Succes met je nieuwe leven!
(misschien nu alvast naar iets van een advocaat ofzo zoeken, er zal toch het eea door de rechtbank moeten worden uitgesproken mbt jullie kind)
Je hóeft niet langs de rechtbank.
Je moet wel verplicht een ouderschapsplan opstellen en afspraken maken over van alles.
We zijn wel on speaking terms en hij wil wél voor ons zorgen (bijv. zodat we in dit huis kunnen blijven). Dus dat scheelt een hele hoop! Zijn afspraken naar Jacob toe komt hij wel na...
Door nikèdog2000
#3337487
Go go go
De toekomst zal weten of hij zijn afspraken na komt
Ik hoop het voor je
Heel veel wijsheid
Ik wens je heel veel sterkte in deze situatie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door