Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
#3332370
In ons huis zit weinig(Nou eigenlijk niet) kasten . Dus we hebben weinig opbergruimte. Nu kwam ik op het idee( mijn moeder heeft het nml ook) Eeen bed met opbergmogelijkheden. Dus ik zoeken op Google en toen kwam ik zoiets tegen.


https://www.mobistoxx.nl/brugkast-riga- ... plank.html#

Zoiets zoek ik voor in de slaapkamer :biggrin2:
Maar dit is een bedrijf in België en heeft geen showroom, dus enkel bezichtigen via de site en ik heb liever een meubelzaak waar ik het in het echie kan bewonderen. Verder googlen geeft niet meer resultaat dan enkel die site. Volgens mij is dit gewoon heel ouderwets ;D ;D

Weten jullie mss een winkel die zoiets verkoopt?
#3332374
Had ik ook al gedaan,maar daar zat niks bij,zoek echt zoeits als in de link. Alleen vind ik dit wel iets wat ik in het echt wil zien en niet via I-net zomaar ga bestellen. En ze hebben ook geen showroom dus even erheen rijden schiet niet op,helaas.
#3332509
- pien - schreef:Zijn jullie handig? Dan zou je op ikeahackers.net kunnen kijken?
Nou we zijn niet van plan om zelf iets te maken.Hebben we geen tijd voor

Maar ga wel kijken op die site. Thnx
Door - pien -
#3332589
El_Kato schreef:Ik zou de plaatselijke kringloop eens proberen of anders een meubelmaker/timmerman dan kan je het op maat laten maken.
Ja, bij de kringloop zou je er zomaar éen tegen kunnen komen!
#3335294
judith1967 schreef:Dankjewel
We zijn idd nog op zoek
Heb mij aangemeld

Bedankt voor de tip
Vanmorgen gereageerd,maar zag vanmiddag dat de adv. er niet meer op stond.
Helaas iemand was mij voor :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door