Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3332247
Daar ben ik weer! Weet iemand ergens rond kijkduin, liefst ook dichtbij zee natuurlijk, een plek waar je overdag kunt verblijven met de caravan achter de auto? Ik hoor het graag weer, gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3332289
Machiel Vrijenhoeklaan is zowat een grote parkeerplaats. De caravan kan niet aan de auto blijven (tenzij je aan het einde in de buitenbocht gaat staan) maar als je de caravan in een parkeervak zet, denk ik dat je daar best een dag mag staan
Door enya13
#3332394
op de parkeerplaats van de wassenaarseslag [de kuil] kun je in de winter voor 3 euro de hele dag staan met de auto, voor de caravan moet je wss wel wat bijbetalen.
het is vlak naast het strand.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3336419
Kijkduin is maar klein er is niet zo veel plek. alleen de eerder genoemde vrijenhoeklaan zijn vele parkeerplekken dicht bij het duin. Maar dat geldt hier voor de hele kust tot aan scheveningen en verder. Je kunt ook tijdelijk staan op de Westduinweg. maar vlgs mij alleen maar een dag en niet s nachts. Er is een grote parkeerplaats aan de Zandvoortse laan. Daar zou het misschien wel kunnen.. wel vroeg zijn is daar vroeg vol. niet zo ver van het strand rechtstreeks aan het duin. (honden aan de lijn) https://www.google.nl/maps/place/Zandvo ... d4.2241472
Door vagebond
#3336465
Okay, we zoeken een parkeerplaats waar je bijv. ook met een paardentrailer terecht kan. En, het is enkel voor overdag, maar we nemen onze kleine caravan mee voor een dag.
In Noordwijk weten we nu een plek.
Zijn er in Kijkduin geen plekken waar je met een paardentrailer kan parkeren? Dan kunnen we lig ook met de caravan terecht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door