Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
#3332119
Voor mijn zusje vraag ik of iemand een nestje heeft of weet.

Mijn zus heeft kortgeleden een gitzwart katertje gekocht en zoekt er een leuk kitten bij om hem gezelschap te houden als ze gaat werken.
Het katerje is vreselijk speels, lief en erg mensgericht. Hij volgt haar overal en ze vind het zo sneu dat hij alleen zit als ze er niet is.

Wie weet of heeft een nestje?
Door miik
#3332132
Ik heb mijn somali poes laten dekken vorige week. Maar dat duurt nog even, 2 maanden dracht en dan 13 weken voor een kitten weg kan... (en niet de bedoeling dat ze "los" buiten komen te lopen), als ze interesse heeft mag ze gerust een pb sturen voor meer info.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332137
Zoekt ze een raskat?

Anders eens zoeken op kittenopvang of asiel in de buurt he.
De eenvoudigste manier om een kitten te vinden, meeste keus, goedkoopste en je weet dat ze in orde zijn. En het is gewoon de meest verantwoorde en diervriendelijkste keuze.
Het is een tikje buiten seizoen maar de stormvloed zal alweer beginnen en pretnestjes zijn ook seizoengebonden.
Als ze dat niet erg vind, kan je ook altijd halfwasjes ( +-6 maanden) vinden van vorig seizoen die niet geplaatst geraakt zijn.

Wat leuk dat ze zo aan haar katertje denk en hem een vriendje wil geven. Dikke duim!
Door Ramses1
#3332256
miik schreef:Ik heb mijn somali poes laten dekken vorige week. Maar dat duurt nog even, 2 maanden dracht en dan 13 weken voor een kitten weg kan... (en niet de bedoeling dat ze "los" buiten komen te lopen), als ze interesse heeft mag ze gerust een pb sturen voor meer info.
Leuk weer een nestje maar ze zoekt geen raskat. Veel succes met je komende nestje.
Door Ramses1
#3332257
pearlsofpassion schreef:Zoekt ze een raskat?

Anders eens zoeken op kittenopvang of asiel in de buurt he.
De eenvoudigste manier om een kitten te vinden, meeste keus, goedkoopste en je weet dat ze in orde zijn. En het is gewoon de meest verantwoorde en diervriendelijkste keuze.
Het is een tikje buiten seizoen maar de stormvloed zal alweer beginnen en pretnestjes zijn ook seizoengebonden.
Als ze dat niet erg vind, kan je ook altijd halfwasjes ( +-6 maanden) vinden van vorig seizoen die niet geplaatst geraakt zijn.

Wat leuk dat ze zo aan haar katertje denk en hem een vriendje wil geven. Dikke duim!
Dank je wel. Kittenopvang, ik ga zoeken!
Door Ramses1
#3332258
dinky89 schreef:Je kan op ikzoekbaas.nl selecteren op onder 1 jaar voor alle kittens in de aangesloten asielen ;)
Daar heeft ze gekeken maar vond niks wat genoeg aansprak om te gaan kijken.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332262
Ramses1 schreef:Dank je wel. Kittenopvang, ik ga zoeken!
Als ze nu nog geen kittens hebben, kan je best vragen dat ze je bellen als ze er binnen krijgen. Het is nog wat vroeg op het jaar, maar eens eind maart vliegen ze hen doorgaans weer rond de oren.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332272
Oh ja, eens rondbellen kan ook helpen als ze specifieke voorkeuren heeft. Men kan ook doorverwijzen naar collega's als ze zelf geen kittens hebben momenteel. En niet alle katjes staan altijd online.
Wij hebben Luis indertijd ook eerder toevallig tegengekomen. Ik belde voor een katje dat ik op internet gezien had, men legde mij uit dat die tijdelijk onbeschikbaar was, maar toen ik zei wat ik zocht bleek er zo'n katje aanwezig te zijn dat niet op de site stond. We zijn gaan kijken en was exact wat we zochten, en zie hier, meneer ligt op dit moment naast mij te snurken. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3333311
Wij hebben sinds december een katje erbij. Half jaar oud, echt een scheetje. ik had mijn zinnen gezet op een katje uit een opvang en na wat zoeken en gaan kijken is het gelukt. Ze is precies wat ik zocht :) En ja je betaald een bedrag maar voor dat geld was het eigenlijk nog een koopje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door