Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3331584
Oh wat grappig :)
Hier ben ik verliefd op Joeps bankje, ik heb er al 1 voor op zolder.. Voor de monsters had ik een mooie hocker gekocht om hun speelgoed in op te bergen, dus even geen ruimte voor een extra bank....

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3331648
Zo'n zeteltje hebben de kindjes hier ook, van Cars. :biggrin2:
Het valt wel nog snel om, dus of het voor de dame wat is, dat weet ik niet. Ze zal er, denk ik, uit vallen. Maar de kleinkindjes zullen er wel ruzie om maken, vermoed ik. ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#3331667
:D :D Daar zou Duc gelijk inkruipen. Zeker weten. En als hij dan zou omvallen liet hij zich gewoon mee omvallen en zou hij er lekker overheen hangen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3331685
Goeie tip!
Hier wordt onze Maya de Bij-fan binnenkort vier, een eigen stoel om in te lezen (ze denkt dat ze gelijk gaat leren lezen op de grote school) is dan wel een leuk cadeau.
[slechtepoezenmoeder]Ot en Sien kunnen wel gewoon op de bank of in het poppenbed[/slechtepoezenmoeder]
Door smulpaap
#3331720
pearlsofpassion schreef:Zo'n zeteltje hebben de kindjes hier ook, van Cars. :biggrin2:
Het valt wel nog snel om, dus of het voor de dame wat is, dat weet ik niet. Ze zal er, denk ik, uit vallen. Maar de kleinkindjes zullen er wel ruzie om maken, vermoed ik. ;)


Dat las ik ook al in diverse beoordelingen , maar ik lees ook : De hond kruipt er ook graag in :biggrin2:

Ik kwam deze ook tegen , die heeft weer een hoofdsteun .

https://www.wohi.nl/knuffelbed-leonardo
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door