Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3331963
Fioon schreef:Ik had beloofd om iemand te helpen met kinderen vervoeren, dus geluisterd naar de radio. Het verslag van de commentatoren oa erben wennenars was erg leuk en spannend. Dus moet je werken maar kun je wel radio luisteren dan is dit een mooi alternatief :idea:
Dat ga ik vandaag doen: oortjes mee en luisteren. Gisteren kon ik nog wel ff snel een rit kijken, maar met de 10 is dat een stuk lastiger :biggrin2:
Door Mandarijn
#3331999
Bergsma is onderweg op zijn 10km. Zit hem nu al te knijpen!!!! Hopelijk levert het weer medailles (goud en zilver) op voor Nederland
Door Aprilsnow
#3332018
Je gunt hem die plak zo op de 10km maar blijkbaar is die niet voor hem gemaakt.
Ik wou hem door het scherm vooruit duwen.
Door Mandarijn
#3332023
Anne in Zweden schreef:Tistergebeurd met Kramer?!
De vloek van de Olympische 10km rust op Kramer. Weer geen gouden plak voor hem. Nu ging het schaatsend echt niet. Hij kon de rondjes 30.2 niet rijden.
Het was zijn 4e Olympische 10km waar hij voor goud ging en waar het mis ging.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3332026
Dit was 'm gewoon niet, helaas. Wel goed gereden door Jorrit. En TJ heeft een superrace gereden. Ik had het Sven enorm gegund. En wat een ontzettend sportieve gast is het toch dat hij al zo snel na zijn verlies zo'n interview geeft!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3332027
Sonja schreef:Dit was 'm gewoon niet, helaas. Wel goed gereden door Jorrit. En TJ heeft een superrace gereden. Ik had het Sven enorm gegund. En wat een ontzettend sportieve gast is het toch dat hij al zo snel na zijn verlies zo'n interview geeft!

Helemaal mee eens!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door